Авто

Плюси та мінуси німецьких автомобілів

Німеччина вважається батьківщиною автомобілебудування. Це є однією з основних причин, через яку ряд автомобілістів воліють купувати німецькі машини. Розглянемо основні переваги та недоліки таких транспортних засобів.

Серед плюсів авто, що виробляються в Німеччині, насамперед варто виділити якість. Німецькі машини завжди відрізнялися досить високою якістю самої збірки, а також матеріалів, які використовуються в обробці інтер’єру та екстер’єру. Це стосується як дорогих транспортних засобів, так і бюджетних моделей.

Наступним пунктом є комфорт. Особливо німецькі автомобілі можуть похвалитися зручними кріслами та чудовою шумоізоляцією. Увага інженери з Німеччини приділяють керованості автотранспорту. Справа в тому, що в авто, що погано керується, складно відчути справжній комфорт.

Далі слід зазначити технологічність. Німецькі автобренди одними з перших впроваджують у свої транспортні засоби передові технології. Важливим є престиж бренду. Якими б хорошими були авто представницького класу корейських, японських і американських автовиробників, вони навряд чи зможуть зрівнятися за престижем, з такими моделями, як Audi A8, BMW 7-Series і Mercedes-Benz S-Class.

Серед мінусів німецьких машин насамперед варто відзначити ненадійність силових агрегатів. Через те, що інженери німецьких автовиробників йдуть на поводу екологів, а також маркетологів, мотори в їхньому авто перестали вважати надійними. У цьому ресурси таких установок рідко можуть перевищити гарантійні терміни.

Наступним мінусом є ненадійність електроніки. Хоча німецькі авто є одними з високотехнологічних, але електроніка в них не може похвалитися надійністю. Вона часто є причиною багатьох проблем.

За статистичними даними, серед авто преміум-класу найбільше викрадають моделі німецьких марок. Для багатьох непосильною є вартість німецьких машин, а також цінники на техобслуговування та ремонт.

На завершення варто відзначити, що машини німецьких автобрендів вважаються одними з тих, що найбільше знецінюються. За 3 роки експлуатації такі моделі втрачають приблизно 40 відсотків від первісної вартості.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Mercedes-AMG готує новий бітурбований V8 під стандарт Euro 7

Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…

31.08.2025

Porsche опублікував офіційний тизер найпотужнішого 911 Turbo S

До презентації нового Porsche 911 Turbo S 2026 залишилося всього кілька днів - офіційно її…

31.08.2025

Що не можна робити при зупинці поліцією: поради юристів

Зупинка поліцією - ситуація, знайома практично кожному водієві, яка часто викликає стрес і нервозність. Юристи…

31.08.2025

Новий Hyundai Tucson з’явився у незвичному образі

Hyundai готує наступне покоління свого компактного кросовера Tucson і, схоже, вирішила кардинально змінити його образ.…

31.08.2025

Що питати продавця вживаного авто, щоб не витратити зайві кошті

Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…

31.08.2025

Топ-5 доступних і довговічних авто на вторинному ринку

В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…

31.08.2025