Авто

Плюси та мінуси німецьких автомобілів

Share

Німеччина вважається батьківщиною автомобілебудування. Це є однією з основних причин, через яку ряд автомобілістів воліють купувати німецькі машини. Розглянемо основні переваги та недоліки таких транспортних засобів.

Серед плюсів авто, що виробляються в Німеччині, насамперед варто виділити якість. Німецькі машини завжди відрізнялися досить високою якістю самої збірки, а також матеріалів, які використовуються в обробці інтер’єру та екстер’єру. Це стосується як дорогих транспортних засобів, так і бюджетних моделей.

Наступним пунктом є комфорт. Особливо німецькі автомобілі можуть похвалитися зручними кріслами та чудовою шумоізоляцією. Увага інженери з Німеччини приділяють керованості автотранспорту. Справа в тому, що в авто, що погано керується, складно відчути справжній комфорт.

Далі слід зазначити технологічність. Німецькі автобренди одними з перших впроваджують у свої транспортні засоби передові технології. Важливим є престиж бренду. Якими б хорошими були авто представницького класу корейських, японських і американських автовиробників, вони навряд чи зможуть зрівнятися за престижем, з такими моделями, як Audi A8, BMW 7-Series і Mercedes-Benz S-Class.

Серед мінусів німецьких машин насамперед варто відзначити ненадійність силових агрегатів. Через те, що інженери німецьких автовиробників йдуть на поводу екологів, а також маркетологів, мотори в їхньому авто перестали вважати надійними. У цьому ресурси таких установок рідко можуть перевищити гарантійні терміни.

Наступним мінусом є ненадійність електроніки. Хоча німецькі авто є одними з високотехнологічних, але електроніка в них не може похвалитися надійністю. Вона часто є причиною багатьох проблем.

За статистичними даними, серед авто преміум-класу найбільше викрадають моделі німецьких марок. Для багатьох непосильною є вартість німецьких машин, а також цінники на техобслуговування та ремонт.

На завершення варто відзначити, що машини німецьких автобрендів вважаються одними з тих, що найбільше знецінюються. За 3 роки експлуатації такі моделі втрачають приблизно 40 відсотків від первісної вартості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Hyundai Palisade отримає версію для Off-road (ФОТО)

Новий Hyundai Palisade ще не встиг вийти в продаж, як вже розпочалась робота над позашляховою…

18.02.2025

Представлений найпотужніший Rolls-Royce в історії

Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…

18.02.2025

Названо основні мінуси американського кросовера Ford Bronco Sport

Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…

18.02.2025

Основні помилки водіїв, які скорочують термін служби гальмівних колодок

Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…

18.02.2025

Оновлений Nissan Qashqai 2025 дебютував у Австралії

Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…

18.02.2025

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025