Авто

Плюси та мінуси німецьких автомобілів

Німеччина вважається батьківщиною автомобілебудування. Це є однією з основних причин, через яку ряд автомобілістів воліють купувати німецькі машини. Розглянемо основні переваги та недоліки таких транспортних засобів.

Серед плюсів авто, що виробляються в Німеччині, насамперед варто виділити якість. Німецькі машини завжди відрізнялися досить високою якістю самої збірки, а також матеріалів, які використовуються в обробці інтер’єру та екстер’єру. Це стосується як дорогих транспортних засобів, так і бюджетних моделей.

Наступним пунктом є комфорт. Особливо німецькі автомобілі можуть похвалитися зручними кріслами та чудовою шумоізоляцією. Увага інженери з Німеччини приділяють керованості автотранспорту. Справа в тому, що в авто, що погано керується, складно відчути справжній комфорт.

Далі слід зазначити технологічність. Німецькі автобренди одними з перших впроваджують у свої транспортні засоби передові технології. Важливим є престиж бренду. Якими б хорошими були авто представницького класу корейських, японських і американських автовиробників, вони навряд чи зможуть зрівнятися за престижем, з такими моделями, як Audi A8, BMW 7-Series і Mercedes-Benz S-Class.

Серед мінусів німецьких машин насамперед варто відзначити ненадійність силових агрегатів. Через те, що інженери німецьких автовиробників йдуть на поводу екологів, а також маркетологів, мотори в їхньому авто перестали вважати надійними. У цьому ресурси таких установок рідко можуть перевищити гарантійні терміни.

Наступним мінусом є ненадійність електроніки. Хоча німецькі авто є одними з високотехнологічних, але електроніка в них не може похвалитися надійністю. Вона часто є причиною багатьох проблем.

За статистичними даними, серед авто преміум-класу найбільше викрадають моделі німецьких марок. Для багатьох непосильною є вартість німецьких машин, а також цінники на техобслуговування та ремонт.

На завершення варто відзначити, що машини німецьких автобрендів вважаються одними з тих, що найбільше знецінюються. За 3 роки експлуатації такі моделі втрачають приблизно 40 відсотків від первісної вартості.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025