Авто

Плюси та мінуси німецьких автомобілів

Німеччина вважається батьківщиною автомобілебудування. Це є однією з основних причин, через яку ряд автомобілістів воліють купувати німецькі машини. Розглянемо основні переваги та недоліки таких транспортних засобів.

Серед плюсів авто, що виробляються в Німеччині, насамперед варто виділити якість. Німецькі машини завжди відрізнялися досить високою якістю самої збірки, а також матеріалів, які використовуються в обробці інтер’єру та екстер’єру. Це стосується як дорогих транспортних засобів, так і бюджетних моделей.

Наступним пунктом є комфорт. Особливо німецькі автомобілі можуть похвалитися зручними кріслами та чудовою шумоізоляцією. Увага інженери з Німеччини приділяють керованості автотранспорту. Справа в тому, що в авто, що погано керується, складно відчути справжній комфорт.

Далі слід зазначити технологічність. Німецькі автобренди одними з перших впроваджують у свої транспортні засоби передові технології. Важливим є престиж бренду. Якими б хорошими були авто представницького класу корейських, японських і американських автовиробників, вони навряд чи зможуть зрівнятися за престижем, з такими моделями, як Audi A8, BMW 7-Series і Mercedes-Benz S-Class.

Серед мінусів німецьких машин насамперед варто відзначити ненадійність силових агрегатів. Через те, що інженери німецьких автовиробників йдуть на поводу екологів, а також маркетологів, мотори в їхньому авто перестали вважати надійними. У цьому ресурси таких установок рідко можуть перевищити гарантійні терміни.

Наступним мінусом є ненадійність електроніки. Хоча німецькі авто є одними з високотехнологічних, але електроніка в них не може похвалитися надійністю. Вона часто є причиною багатьох проблем.

За статистичними даними, серед авто преміум-класу найбільше викрадають моделі німецьких марок. Для багатьох непосильною є вартість німецьких машин, а також цінники на техобслуговування та ремонт.

На завершення варто відзначити, що машини німецьких автобрендів вважаються одними з тих, що найбільше знецінюються. За 3 роки експлуатації такі моделі втрачають приблизно 40 відсотків від первісної вартості.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025

Чому небезпечно їздити з порожнім баком: наслідки для автомобіля

Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…

31.10.2025

Toyota відкликає понад 1,28 млн авто через проблеми з панорамним оглядом

Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…

31.10.2025

Japan Mobility Show 2025: головні прем’єри від Mazda, Toyota, Lexus та інших

У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…

31.10.2025