Статті

Названо сучасні, але марні опції в авто, які ми вважаємо крутими

Share

Звертаюся я зараз не лише до своїх давніх та відданих передплатників. Також хотілося б згадати і про випадкових відвідувачів мого каналу. Таких багато, прошу помітити. Так от, хочеться їм порекомендувати не соромитися і якось позначати себе. Зокрема, ставте палець нагору статтям, які вам подобаються. Крім того, підписуйтесь і на сам канал. Головною суттю ж підписки є можливість бачити мої свіжі матеріали у верхній частині стрічки своїх рекомендацій. Тому ви завжди зможете залишатись у центрі актуальних подій. Тепер, що на головну тему?

Ні для кого не секрет той факт, що сучасні машини мають і відповідний функціонал. Воно не дивно, бо зараз у світовому автопромі балом правлять маркетологи. А ті, своєю чергою, націлені на те, щоб привернути увагу потенційного покупця та максимально його зацікавити. Тому треба згадувати про те, що комплектації нинішніх машин стали досить значними за своїм оснащенням. І нам як кінцевому споживачеві це подобається. Адже багатьох вже не влаштовує так звана база – коли є обігрів передніх крісел, ABS, електричні склопідйомники, скажімо. Всім потрібно більшого і в принципі маркетологи це бажання задовольняють. Але я виділив марні опції серед тих, які багато хто з вас вважає крутими. І далі ви їх побачите.

Світлодіодне головне світло

Знаєте, говорити про світлодіодне світло я буду в контексті бюджетних іномарок. На машинах преміум-сегмента обговорювати таку оптику не варто, бо там вона сприймається, як щось зрозуміле. А ось, якщо у вас міський кросовер або седан до класу C, то багато хто вважає за правильне мати в оснащенні фари на світлодіодних елементах – мовляв, це модно, актуально і просто, красиво.

Але насправді, не варто думати, що LED-оптика на бюджетних або відносно бюджетних машинах серйозно перевершує галогенну. Насправді ж, для автовиробників вона дешевша у собівартості, ніж та, що зі звичайними лампочками, але при цьому нам за неї доводиться ще й доплачувати.

А ось, по світловіддачі такі світлодіоди будуть не сильно кращими за галоген. Все тому, що потужність світлового потоку у LED-фар на бюджетних машинах не перевищує 2000 люменів. Про це легко здогадатися щодо відсутності омивачів фар на авто. Найчастіше світлодіоди програють галогену за далекобійністю освітлення, шириною світлового пучка, а в негоду їзда з ними стає відверто некомфортною.

Активний круїз-контроль

Інакше, його ще називають радарним чи адаптивним. Знову ж таки, штука це модна і зараз виробники прагнуть впровадити такий «круїз», навіть, у автомобілі бюджетного сегменту. Суть радарного круїз-контролю полягає в тому, що ви здатні рухатися з такою ж швидкістю, як попутна машина. Таким чином, є натяк на деякий комфорт під час руху на далекі відстані.

Але практика показує, що практична цінність такої функції невисока, а частіше вона просто, марна. Чому? У Росії – тому, що багато шляхів у нас двосмугові, внаслідок чого нам доводиться часто когось обганяти або ж, обганяють нас. Так ось, для стабільної роботи активного круїз-контролю необхідно «вікно» попереду – щоб ніщо не перешкоджало вашій машині через круїз-контроль «коннектитися» з транспортом, що їде попереду. Насправді ж, у це «вікно» постійно хтось вклинюється, через що функція припиняє свою діяльність – незручно, загалом.

Таким чином, не можна зупинити автомобільний прогрес, але деякі опції дійсно лише підвищують ціну на машину. Однак ними ми користуватися не поспішаємо. Постає питання – а навіщо переплачувати, якщо різниці особливої ​​і немає?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям пояснили, як вони пошкоджують двигун, перевіряючи масло на щупі

Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…

30.06.2025

Як уникнути незаконного штрафу за несправні гальмівні сигнали

Досить часто українські водії стикаються з незаконними штрафами, які виписуються через необізнаність автовласників щодо своїх…

30.06.2025

Новий Dacia Duster стане електричним, але збереже легендарний повний привід

Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…

30.06.2025

Штраф за непристебнутий ремінь: що треба знати кожному водієві

Статистика свідчить, що менше половини українських водіїв користуються ременями безпеки під час поїздок, тим самим…

30.06.2025

Автоюрист назвав типові помилки водіїв при спілкуванні з поліцією

У багатьох українських водіїв сформувався стійкий рефлекс: якщо поліція зупинила - потрібно виходити з авто,…

30.06.2025

ТОП-5 авто, які проїдуть пів мільйона без капремонту

У сучасному світі небагато автомобілів здатні без капітального ремонту легко подолати пів мільйона кілометрів. Проте…

30.06.2025