Статті

Названо сучасні, але марні опції в авто, які ми вважаємо крутими

Share

Звертаюся я зараз не лише до своїх давніх та відданих передплатників. Також хотілося б згадати і про випадкових відвідувачів мого каналу. Таких багато, прошу помітити. Так от, хочеться їм порекомендувати не соромитися і якось позначати себе. Зокрема, ставте палець нагору статтям, які вам подобаються. Крім того, підписуйтесь і на сам канал. Головною суттю ж підписки є можливість бачити мої свіжі матеріали у верхній частині стрічки своїх рекомендацій. Тому ви завжди зможете залишатись у центрі актуальних подій. Тепер, що на головну тему?

Ні для кого не секрет той факт, що сучасні машини мають і відповідний функціонал. Воно не дивно, бо зараз у світовому автопромі балом правлять маркетологи. А ті, своєю чергою, націлені на те, щоб привернути увагу потенційного покупця та максимально його зацікавити. Тому треба згадувати про те, що комплектації нинішніх машин стали досить значними за своїм оснащенням. І нам як кінцевому споживачеві це подобається. Адже багатьох вже не влаштовує так звана база – коли є обігрів передніх крісел, ABS, електричні склопідйомники, скажімо. Всім потрібно більшого і в принципі маркетологи це бажання задовольняють. Але я виділив марні опції серед тих, які багато хто з вас вважає крутими. І далі ви їх побачите.

Світлодіодне головне світло

Знаєте, говорити про світлодіодне світло я буду в контексті бюджетних іномарок. На машинах преміум-сегмента обговорювати таку оптику не варто, бо там вона сприймається, як щось зрозуміле. А ось, якщо у вас міський кросовер або седан до класу C, то багато хто вважає за правильне мати в оснащенні фари на світлодіодних елементах – мовляв, це модно, актуально і просто, красиво.

Але насправді, не варто думати, що LED-оптика на бюджетних або відносно бюджетних машинах серйозно перевершує галогенну. Насправді ж, для автовиробників вона дешевша у собівартості, ніж та, що зі звичайними лампочками, але при цьому нам за неї доводиться ще й доплачувати.

А ось, по світловіддачі такі світлодіоди будуть не сильно кращими за галоген. Все тому, що потужність світлового потоку у LED-фар на бюджетних машинах не перевищує 2000 люменів. Про це легко здогадатися щодо відсутності омивачів фар на авто. Найчастіше світлодіоди програють галогену за далекобійністю освітлення, шириною світлового пучка, а в негоду їзда з ними стає відверто некомфортною.

Активний круїз-контроль

Інакше, його ще називають радарним чи адаптивним. Знову ж таки, штука це модна і зараз виробники прагнуть впровадити такий «круїз», навіть, у автомобілі бюджетного сегменту. Суть радарного круїз-контролю полягає в тому, що ви здатні рухатися з такою ж швидкістю, як попутна машина. Таким чином, є натяк на деякий комфорт під час руху на далекі відстані.

Але практика показує, що практична цінність такої функції невисока, а частіше вона просто, марна. Чому? У Росії – тому, що багато шляхів у нас двосмугові, внаслідок чого нам доводиться часто когось обганяти або ж, обганяють нас. Так ось, для стабільної роботи активного круїз-контролю необхідно «вікно» попереду – щоб ніщо не перешкоджало вашій машині через круїз-контроль «коннектитися» з транспортом, що їде попереду. Насправді ж, у це «вікно» постійно хтось вклинюється, через що функція припиняє свою діяльність – незручно, загалом.

Таким чином, не можна зупинити автомобільний прогрес, але деякі опції дійсно лише підвищують ціну на машину. Однак ними ми користуватися не поспішаємо. Постає питання – а навіщо переплачувати, якщо різниці особливої ​​і немає?

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025

Peugeot прискорює електрифікацію: нові моделі та стратегія на 2025 рік

Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…

18.02.2025

Volkswagen офіційно підтвердив, що Polo перетвориться на кросовер

Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…

18.02.2025

У березні в Україні може виникнути дефіцит бензину

З 1 березня 2025 року в Україні може бути призупинено функціонування всіх АЗС. Про це…

18.02.2025

Toyota готує новий бюджетний 7-місний кросовер

Тісне партнерство між Suzuki та Toyota призвело до кількох моделей з боку обох компаній, які…

18.02.2025

Що не так з автомобілями BMW на думку власників

BMW славиться виробництвом розкішних і динамічних автомобілів, що дарують гострі відчуття за кермом. Проте така…

18.02.2025