Звертаюся я зараз не лише до своїх давніх та відданих передплатників. Також хотілося б згадати і про випадкових відвідувачів мого каналу. Таких багато, прошу помітити. Так от, хочеться їм порекомендувати не соромитися і якось позначати себе. Зокрема, ставте палець нагору статтям, які вам подобаються. Крім того, підписуйтесь і на сам канал. Головною суттю ж підписки є можливість бачити мої свіжі матеріали у верхній частині стрічки своїх рекомендацій. Тому ви завжди зможете залишатись у центрі актуальних подій. Тепер, що на головну тему?
Ні для кого не секрет той факт, що сучасні машини мають і відповідний функціонал. Воно не дивно, бо зараз у світовому автопромі балом правлять маркетологи. А ті, своєю чергою, націлені на те, щоб привернути увагу потенційного покупця та максимально його зацікавити. Тому треба згадувати про те, що комплектації нинішніх машин стали досить значними за своїм оснащенням. І нам як кінцевому споживачеві це подобається. Адже багатьох вже не влаштовує так звана база – коли є обігрів передніх крісел, ABS, електричні склопідйомники, скажімо. Всім потрібно більшого і в принципі маркетологи це бажання задовольняють. Але я виділив марні опції серед тих, які багато хто з вас вважає крутими. І далі ви їх побачите.
Знаєте, говорити про світлодіодне світло я буду в контексті бюджетних іномарок. На машинах преміум-сегмента обговорювати таку оптику не варто, бо там вона сприймається, як щось зрозуміле. А ось, якщо у вас міський кросовер або седан до класу C, то багато хто вважає за правильне мати в оснащенні фари на світлодіодних елементах – мовляв, це модно, актуально і просто, красиво.
Але насправді, не варто думати, що LED-оптика на бюджетних або відносно бюджетних машинах серйозно перевершує галогенну. Насправді ж, для автовиробників вона дешевша у собівартості, ніж та, що зі звичайними лампочками, але при цьому нам за неї доводиться ще й доплачувати.
А ось, по світловіддачі такі світлодіоди будуть не сильно кращими за галоген. Все тому, що потужність світлового потоку у LED-фар на бюджетних машинах не перевищує 2000 люменів. Про це легко здогадатися щодо відсутності омивачів фар на авто. Найчастіше світлодіоди програють галогену за далекобійністю освітлення, шириною світлового пучка, а в негоду їзда з ними стає відверто некомфортною.
Інакше, його ще називають радарним чи адаптивним. Знову ж таки, штука це модна і зараз виробники прагнуть впровадити такий «круїз», навіть, у автомобілі бюджетного сегменту. Суть радарного круїз-контролю полягає в тому, що ви здатні рухатися з такою ж швидкістю, як попутна машина. Таким чином, є натяк на деякий комфорт під час руху на далекі відстані.
Але практика показує, що практична цінність такої функції невисока, а частіше вона просто, марна. Чому? У Росії – тому, що багато шляхів у нас двосмугові, внаслідок чого нам доводиться часто когось обганяти або ж, обганяють нас. Так ось, для стабільної роботи активного круїз-контролю необхідно «вікно» попереду – щоб ніщо не перешкоджало вашій машині через круїз-контроль «коннектитися» з транспортом, що їде попереду. Насправді ж, у це «вікно» постійно хтось вклинюється, через що функція припиняє свою діяльність – незручно, загалом.
Таким чином, не можна зупинити автомобільний прогрес, але деякі опції дійсно лише підвищують ціну на машину. Однак ними ми користуватися не поспішаємо. Постає питання – а навіщо переплачувати, якщо різниці особливої і немає?
Kia продовжує розвивати лінійку електричних моделей та активно працює над EV4, який стане одним із…
Volkswagen довірив заводу Seat в іспанському Марторелі випуск нової лінійки компактних та доступних електромобілів Electric…
Автомобілісти-початківці роблять свій вибір на користь транспортного засобу, орієнтуючись на особисті переваги в плані дизайну…
Автолюбителі постійно сперечаються між собою, при яких обертах найменше ушкоджується силовий агрегат. Деякі вважають, що…
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Leave a Comment