Статті

Чому не можна використовувати нейтральну передачу для їзди автомобілем

Share

Нейтральна передача є автомобілями з різними типами трансмісії. Але чи доводилося колись замислюватися над тим, чому їздити на «нейтралці» не можна? Відповідь на питання про те, що такого особливого в цій передачі, насправді залежить від того, про який вид зчеплення йдеться.

У механічних коробках передач рух на нейтральній передачі банально неможливо. А все тому, що в даному випадку нейтраль використовується для розмикання вхідного та вихідного валу. Це дозволяє використовувати N у МКПП для їзди накатом або для нетривалих зупинок із заведеним двигуном. Само собою, машину з «механікою» та розімкнутою передачею можна вільно буксирувати або штовхати на будь-які відстані. До речі, сьогодні їзда накатом не актуальна. Більше того, чим вище обороти двигуна в більшості сучасних машин – тим краще, тому що від них залежить ефективність роботи помпи, насоса і вакуумного підсилювача.

В автоматичних коробках нейтраль потрібна для того, щоб переводити масляний насос та інші важливі механізми в режим спокою. У цьому стані на агрегати автомобіля не повинно виявлятися хоч якась серйозна дія. В іншому випадку можлива поломка трансмісії. Використовується “нейтраль” здебільшого для буксирування автомобіля, але тільки на короткі відстані. Наприклад, на машину-евакуатор. Варто також відзначити, що часто перемикати режими D і N не рекомендується, так як це змушує виконувати АКПП не природну для неї роботу, якщо йдеться про класичний «автомат» з гідромуфтою.

Інша справа – роботизовані коробки передач, створені на базі механічних. У тому випадку скористатися нейтральною передачею можна так само, як і у звичайній «класичної» МКПП. Те саме стосується і преселективних роботів з двома зчепленнями. У цих випадках користуватися нейтраллю корисно навіть на коротких зупинках, якщо хочеться якнайдовше зберігати в хорошому стані диски зчеплення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla оновила Model S та Model X: новий дизайн, покращена підвіска і адаптивні фари

За інформацією Carscoops, наразі Model S і Model X складають менше ніж 5% від загальних…

14.06.2025

Volvo представила оновлений кросовер XC40 2026: перші фото

Компанія Volvo оголосила про старт продажів оновленого кросовера XC40 2026 модельного року. Автомобіль представлений у…

14.06.2025

Небезпека дешевих запчастин: що може зламатися і чим це загрожує

В умовах зростання цін чимало автовласників дедалі частіше звертаються до недорогих аналогів оригінальних запчастин, часто…

14.06.2025

Автомеханік жорстко розкритикував надійність Volkswagen

Відомий автомеханік Скотті Кілмер висловив свою думку про те, що ремонт автомобілів одного з найбільш…

14.06.2025

General Motors інвестує майже $4 млрд у відновлення виробництва електрокарів у США

General Motors офіційно оголосила про велику інвестицію в розмірі майже 4 мільярдів доларів в американські…

14.06.2025

В Україні заборонили мити та ремонтувати авто у громадських місцях

В Україні офіційно заборонено мити та ремонтувати автомобілі у громадських місцях, і за порушення цих…

14.06.2025