Статті

Чому не можна використовувати нейтральну передачу для їзди автомобілем

Share

Нейтральна передача є автомобілями з різними типами трансмісії. Але чи доводилося колись замислюватися над тим, чому їздити на «нейтралці» не можна? Відповідь на питання про те, що такого особливого в цій передачі, насправді залежить від того, про який вид зчеплення йдеться.

У механічних коробках передач рух на нейтральній передачі банально неможливо. А все тому, що в даному випадку нейтраль використовується для розмикання вхідного та вихідного валу. Це дозволяє використовувати N у МКПП для їзди накатом або для нетривалих зупинок із заведеним двигуном. Само собою, машину з «механікою» та розімкнутою передачею можна вільно буксирувати або штовхати на будь-які відстані. До речі, сьогодні їзда накатом не актуальна. Більше того, чим вище обороти двигуна в більшості сучасних машин – тим краще, тому що від них залежить ефективність роботи помпи, насоса і вакуумного підсилювача.

В автоматичних коробках нейтраль потрібна для того, щоб переводити масляний насос та інші важливі механізми в режим спокою. У цьому стані на агрегати автомобіля не повинно виявлятися хоч якась серйозна дія. В іншому випадку можлива поломка трансмісії. Використовується “нейтраль” здебільшого для буксирування автомобіля, але тільки на короткі відстані. Наприклад, на машину-евакуатор. Варто також відзначити, що часто перемикати режими D і N не рекомендується, так як це змушує виконувати АКПП не природну для неї роботу, якщо йдеться про класичний «автомат» з гідромуфтою.

Інша справа – роботизовані коробки передач, створені на базі механічних. У тому випадку скористатися нейтральною передачею можна так само, як і у звичайній «класичної» МКПП. Те саме стосується і преселективних роботів з двома зчепленнями. У цих випадках користуватися нейтраллю корисно навіть на коротких зупинках, якщо хочеться якнайдовше зберігати в хорошому стані диски зчеплення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо основні мінуси американського кросовера Ford Bronco Sport

Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…

18.02.2025

Основні помилки водіїв, які скорочують термін служби гальмівних колодок

Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…

18.02.2025

Оновлений Nissan Qashqai 2025 дебютував у Австралії

Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…

18.02.2025

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025

Nissan може перенести виробництво половини партії Rogue до Японії

Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…

18.02.2025

Новий компактний кросовер Volkswagen помітили без камуфляжу

Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…

18.02.2025