Статті

Чому не можна використовувати нейтральну передачу для їзди автомобілем

Share

Нейтральна передача є автомобілями з різними типами трансмісії. Але чи доводилося колись замислюватися над тим, чому їздити на «нейтралці» не можна? Відповідь на питання про те, що такого особливого в цій передачі, насправді залежить від того, про який вид зчеплення йдеться.

У механічних коробках передач рух на нейтральній передачі банально неможливо. А все тому, що в даному випадку нейтраль використовується для розмикання вхідного та вихідного валу. Це дозволяє використовувати N у МКПП для їзди накатом або для нетривалих зупинок із заведеним двигуном. Само собою, машину з «механікою» та розімкнутою передачею можна вільно буксирувати або штовхати на будь-які відстані. До речі, сьогодні їзда накатом не актуальна. Більше того, чим вище обороти двигуна в більшості сучасних машин – тим краще, тому що від них залежить ефективність роботи помпи, насоса і вакуумного підсилювача.

В автоматичних коробках нейтраль потрібна для того, щоб переводити масляний насос та інші важливі механізми в режим спокою. У цьому стані на агрегати автомобіля не повинно виявлятися хоч якась серйозна дія. В іншому випадку можлива поломка трансмісії. Використовується “нейтраль” здебільшого для буксирування автомобіля, але тільки на короткі відстані. Наприклад, на машину-евакуатор. Варто також відзначити, що часто перемикати режими D і N не рекомендується, так як це змушує виконувати АКПП не природну для неї роботу, якщо йдеться про класичний «автомат» з гідромуфтою.

Інша справа – роботизовані коробки передач, створені на базі механічних. У тому випадку скористатися нейтральною передачею можна так само, як і у звичайній «класичної» МКПП. Те саме стосується і преселективних роботів з двома зчепленнями. У цих випадках користуватися нейтраллю корисно навіть на коротких зупинках, якщо хочеться якнайдовше зберігати в хорошому стані диски зчеплення.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні посилять відповідальність за паркування на місцях для людей з інвалідністю

У Верховній Раді обговорюють підвищення штрафів за паркування на місцях, призначених для людей з інвалідністю.…

07.12.2024

Автоексперт розповів про основні недоліки вживаної BMW 3-Series

Уживаний BMW 3-Series покоління Е90 можна придбати у бюджеті 300 - 400 тисяч гривень, але…

07.12.2024

Ожеледиця та снігопад: правила безпечного водіння в зимових умовах

Коли приходить міжсезоння, водіння стає справжнім випробуванням. Постійні перепади температур створюють ожеледицю, дороги вкриваються тонкою…

07.12.2024

Названі найдешевші та найдорожчі автомобілі за вартістю володіння

Нещодавнє дослідження Consumer Reports виявило, що витрати на обслуговування автомобіля можуть відрізнятися на десятки тисяч…

07.12.2024

Mercedes запровадить інноваційну технологію фарбування автомобілів

Mercedes-Benz запровадив нову технологію фарбування, яка поки що буде використовуватися лише в рамках програми персоналізації…

07.12.2024

10 предметів, які обов’язково повинні бути у багажнику взимку

Зимою бути водієм — це справжнє випробування. Коли настають холоди, на дорозі стає в рази…

07.12.2024