Toyota представила електричний кросовер із дальністю 483 км.

Компанія запускає партію із семи електромобілів під маркою bZ, які планується випустити до 2025 року.

0
58

Toyota розкрила подробиці про своє перше серйозне прагнення увірватися в світ електромобілів, заявивши, що її новий кросовер середнього розміру bZ4X EV отримає акумулятор на 71 кіловат-годину, що забезпечує запас ходу в 483 км, а також особливу систему керування автомобілем.

Як повідомляє портал uamotors.com.ua , новинка з батарейним живленням у футуристичному стилі – це перший електромобіль, який використовує спеціалізовану платформу електромобілів e-TNGA. Він стане першим у серії із семи електромобілів під маркою bZ, які компанія планує випустити до 2025 року, коли бренд вступить у глобальну гонку електромобілів.

BZ4X надійде у продаж у середині 2022 року і буде орієнтований на світові ринки, включаючи США, Європу, Японію та Китай. Знак bZ у номенклатурі суббренду походить від слова Beyond Zero, що означає нульові викиди. Цифра означає клас автомобіля, X – тип кузова.

Так, “4” в bZ4X наближається до розміру Toyota RAV4, але Toyota заявила, що повністю електричне компонування дозволяє створити просторий інтер’єр D-сегменту. В інших назвах моделей можуть використовуватися цифри 1, 2 або 3 для позначення менших автомобілів.

BZ4X буде вироблятися в Японії та Китаї та продаватися по всьому світу. Оскільки очікується, що обсяги будуть обмежені принаймні у початковий період продажів, Toyota має намір випускати електромобіль у змішаному виробництві на лініях з традиційними автомобілями, сказав Дайсуке Ідо, генеральний менеджер проекту Toyota ZEV Factory, який очолює виробництво електромобілів компанії. Це протилежно до того, щоб будувати його на спеціальній виробничій лінії тільки для електромобілів, як це роблять інші автовиробники.

BZ4X був розроблений спільно з Subaru Corp. та є рідним братом під брендом Toyota кросовера Solterra EV, який Subaru планує представити у найближчому майбутньому. Він матиме як передньопривідну, так і повнопривідну модифікації. Принаймні, в Японії обидва варіанти одержують літій-іонний акумулятор ємністю 71,4 кВтг.

Передня версія оснащена одним двигуном потужністю 150 кВт на передній осі та може долати 0–100 км/год (0–62 миль/год) за 8,4 секунди. Його запас ходу досягає 500 км за циклом WLTP, який вважається оптимістичнішим, ніж стандарт США, встановлений EPA. Версія з повним приводом оснащена двигуном потужністю 80 кВт як на передній, так і задній осі і може розігнатися до 100 км/год з місця за 7,7 секунди. Його дальність складає 459 км. За заявою Toyota, через 10 років акумулятори збережуть максимальну ємність свого класу – 90 відсотків.

Зараз читають  Новий Ford Bronco Raptor показали на бездоріжжі

Усередині bZ4X отримав футуристичну обробку, що відповідає електромобілю наступного покоління. Масивний вертикальний цифровий дисплей домінує над приладовою панеллю, а панель приладів розташована низько і втоплена в рульовому колесі, яке виступає у бік водія. Toyota заявила, що таке компонування допомагає створити відчуття відкритого простору в салоні, покращуючи при цьому огляд.

BZ4X пропонуватиме два варіанти кермового управління. Один із них – традиційне кругле кермо. Інший – у формі крила в стилі Формули-1, яка підключається за допомогою технології керування проводами. Toyota називає це “установкою із захопленням одним рухом” і заявила, що вона буде представлена ​​в Китаї, а потім розгорнута на інших ринках з 2022 року, хоча не уточнила, яких саме.

Toyota заявляє, що керування одним рухом усуває необхідність змінювати положення рук під час руху на розворотах, паркуванні або звивистих дорогах. Система управління по дротах також усуває дратівливу вібрацію від дороги, яка зазвичай передається через механічну кермову колонку.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.