Авто

Volkswagen і Tesla зацікавлені у випуску доступних електрокарів

Минулого місяця компанія JATO Dynamics випустила свій останній звіт «Електромобілі – виклик ціноутворення 2021 року», в якому досліджується вплив державних стимулів на ринок електромобілів (EV) за останнє десятиліття.

У звіті також пропонується більш глибокий погляд на підхід Китаю до електромобілів і на виробників оригінального устаткування, найбільш підготовлених до відходу від залежності галузі від стимулів. У звіті говориться, що стимулювання з боку держави було рушійним фактором у використанні електромобілів за останнє десятиліття, виступаючи в якості життєво важливої ​​підтримки для автомобільної промисловості, щоб компенсувати розрив у цінах між традиційними автомобілями та електромобілями. Поряд з цим зростаючий екологічний порядок денний також є ключовим фактором, що спонукає багато країн до схем стимулювання, таким як Німеччина Umweltbonus, британська стратегія електрифікації Road to Zero і схема бонус-малус у Франції. Однак в Китаї проблема забруднення повітря була основною причиною того,

Результати звіту показали, що Tesla і Volkswagen роблять чіткі кроки щодо зниження виробничих витрат і підвищенню прибутковості. Tesla планує, що до кінця року на двох заводах буде випущено в цілому 900 000 автомобілів, що становить 86 відсотків від поточної річної виробничої потужності Tesla. Компанія також бачить зростання своєї прибутковості, і в першому кварталі 2021 роки її прибуток до вирахування відсотків, податків, зносу і амортизації (EBITDA) збільшилася на 94 відсотки в порівнянні з тим же періодом 2020 року. Це добра ознака того, що Tesla скоро розширить лінійку своєї продукції та зробить кроки в напрямку випуску більш доступних електромобілів.

Volkswagen прискорює свої плани по електрифікації, представивши кілька нових електромобілів. Сімейство ID, зокрема, відоме своїм асортиментом електричних моделей в різних сегментах, які подобаються широкому колу споживачів. В даний час VW є найбільш продаваним OEM-виробником для невеликих, субкомпактних і компактних автомобілів. У 2020 році VW продав майже 6,5 млн автомобілів. Це демонструє, наскільки добре він позиціонується для просування в популярні сегменти електромобілів – і у компанії вже є плани щодо об’єднання своїх платформ до архітектури SSP. Ця унікальна основа для електромобілів покликана об’єднати портфель продуктів VW в єдину комплексну платформу, що включає всі типи автомобілів.

«Ринок електромобілів продовжує швидко рости, особливо в зв’язку з тим, що екологічна криза піднімається тільки вище в порядку денному урядів, підприємств і споживачів. У міру того, як країни починають відмовлятися від своїх програм стимулювання, виробники в США і Європі слід звернути увагу на лідерство Китаю і знайти способи знизити виробничі витрати, якщо вони хочуть залишатися конкурентоспроможними в цьому просторі », – сказав Девід Крайчек, генеральний директор JATO Dynamics .

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025