Минулого місяця компанія JATO Dynamics випустила свій останній звіт «Електромобілі – виклик ціноутворення 2021 року», в якому досліджується вплив державних стимулів на ринок електромобілів (EV) за останнє десятиліття.
У звіті також пропонується більш глибокий погляд на підхід Китаю до електромобілів і на виробників оригінального устаткування, найбільш підготовлених до відходу від залежності галузі від стимулів. У звіті говориться, що стимулювання з боку держави було рушійним фактором у використанні електромобілів за останнє десятиліття, виступаючи в якості життєво важливої підтримки для автомобільної промисловості, щоб компенсувати розрив у цінах між традиційними автомобілями та електромобілями. Поряд з цим зростаючий екологічний порядок денний також є ключовим фактором, що спонукає багато країн до схем стимулювання, таким як Німеччина Umweltbonus, британська стратегія електрифікації Road to Zero і схема бонус-малус у Франції. Однак в Китаї проблема забруднення повітря була основною причиною того,
Результати звіту показали, що Tesla і Volkswagen роблять чіткі кроки щодо зниження виробничих витрат і підвищенню прибутковості. Tesla планує, що до кінця року на двох заводах буде випущено в цілому 900 000 автомобілів, що становить 86 відсотків від поточної річної виробничої потужності Tesla. Компанія також бачить зростання своєї прибутковості, і в першому кварталі 2021 роки її прибуток до вирахування відсотків, податків, зносу і амортизації (EBITDA) збільшилася на 94 відсотки в порівнянні з тим же періодом 2020 року. Це добра ознака того, що Tesla скоро розширить лінійку своєї продукції та зробить кроки в напрямку випуску більш доступних електромобілів.
Volkswagen прискорює свої плани по електрифікації, представивши кілька нових електромобілів. Сімейство ID, зокрема, відоме своїм асортиментом електричних моделей в різних сегментах, які подобаються широкому колу споживачів. В даний час VW є найбільш продаваним OEM-виробником для невеликих, субкомпактних і компактних автомобілів. У 2020 році VW продав майже 6,5 млн автомобілів. Це демонструє, наскільки добре він позиціонується для просування в популярні сегменти електромобілів – і у компанії вже є плани щодо об’єднання своїх платформ до архітектури SSP. Ця унікальна основа для електромобілів покликана об’єднати портфель продуктів VW в єдину комплексну платформу, що включає всі типи автомобілів.
«Ринок електромобілів продовжує швидко рости, особливо в зв’язку з тим, що екологічна криза піднімається тільки вище в порядку денному урядів, підприємств і споживачів. У міру того, як країни починають відмовлятися від своїх програм стимулювання, виробники в США і Європі слід звернути увагу на лідерство Китаю і знайти способи знизити виробничі витрати, якщо вони хочуть залишатися конкурентоспроможними в цьому просторі », – сказав Девід Крайчек, генеральний директор JATO Dynamics .
Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…
Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…
Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…
У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…
Модернізований кросовер Cupra Formentor 2025 модельного року представили під іміджевим брендом, який компанія SEAT створила…
Українські водії перед поїздкою мають бути дуже уважними. Необхідно перевірити, чи є при собі три…
Leave a Comment