Volkswagen і Tesla зацікавлені у випуску доступних електрокарів

Volkswagen прискорює свої плани по електрифікації, представивши кілька нових електромобілів. Сімейство ID, зокрема, відоме своїм асортиментом електричних моделей в різних сегментах.

0
120

Минулого місяця компанія JATO Dynamics випустила свій останній звіт «Електромобілі – виклик ціноутворення 2021 року», в якому досліджується вплив державних стимулів на ринок електромобілів (EV) за останнє десятиліття.

У звіті також пропонується більш глибокий погляд на підхід Китаю до електромобілів і на виробників оригінального устаткування, найбільш підготовлених до відходу від залежності галузі від стимулів. У звіті говориться, що стимулювання з боку держави було рушійним фактором у використанні електромобілів за останнє десятиліття, виступаючи в якості життєво важливої ​​підтримки для автомобільної промисловості, щоб компенсувати розрив у цінах між традиційними автомобілями та електромобілями. Поряд з цим зростаючий екологічний порядок денний також є ключовим фактором, що спонукає багато країн до схем стимулювання, таким як Німеччина Umweltbonus, британська стратегія електрифікації Road to Zero і схема бонус-малус у Франції. Однак в Китаї проблема забруднення повітря була основною причиною того,

Результати звіту показали, що Tesla і Volkswagen роблять чіткі кроки щодо зниження виробничих витрат і підвищенню прибутковості. Tesla планує, що до кінця року на двох заводах буде випущено в цілому 900 000 автомобілів, що становить 86 відсотків від поточної річної виробничої потужності Tesla. Компанія також бачить зростання своєї прибутковості, і в першому кварталі 2021 роки її прибуток до вирахування відсотків, податків, зносу і амортизації (EBITDA) збільшилася на 94 відсотки в порівнянні з тим же періодом 2020 року. Це добра ознака того, що Tesla скоро розширить лінійку своєї продукції та зробить кроки в напрямку випуску більш доступних електромобілів.

Volkswagen прискорює свої плани по електрифікації, представивши кілька нових електромобілів. Сімейство ID, зокрема, відоме своїм асортиментом електричних моделей в різних сегментах, які подобаються широкому колу споживачів. В даний час VW є найбільш продаваним OEM-виробником для невеликих, субкомпактних і компактних автомобілів. У 2020 році VW продав майже 6,5 млн автомобілів. Це демонструє, наскільки добре він позиціонується для просування в популярні сегменти електромобілів – і у компанії вже є плани щодо об’єднання своїх платформ до архітектури SSP. Ця унікальна основа для електромобілів покликана об’єднати портфель продуктів VW в єдину комплексну платформу, що включає всі типи автомобілів.

«Ринок електромобілів продовжує швидко рости, особливо в зв’язку з тим, що екологічна криза піднімається тільки вище в порядку денному урядів, підприємств і споживачів. У міру того, як країни починають відмовлятися від своїх програм стимулювання, виробники в США і Європі слід звернути увагу на лідерство Китаю і знайти способи знизити виробничі витрати, якщо вони хочуть залишатися конкурентоспроможними в цьому просторі », – сказав Девід Крайчек, генеральний директор JATO Dynamics .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!