З 2026 року Mitsubishi Motors припинить розробку власних автомобільних платформ для японського ринку і стане використовувати бейдж-інжинірингові версії моделей Nissan. Це допоможе компанії скоротити витрати і сконцентруватися на електромобілях, пише видання Nikkei.
Компанія Mitsubishi Motors стане першим японським автовиробником, який припинить розробку платформ для легкових автомобілів, що продаються на внутрішньому ринку Японії. При цьому компанія продовжить створювати власний дизайн машин, інтер’єри і силові агрегати.
Станом на березень 2021 року Mitsubishi Motors паралельно використовує вісім платформ різних класів (своїх і запозичених). Компанія планує скоротити це число до чотирьох до березня 2026 року. Дві з них Mitsubishi розраховує розробити самостійно для Південно-Східної Азії, яка є основним ринком збуту для виробника.
Два інших «візки» запозичать у Nissan Motor. У 2019 дві японські компанії ділили 40% своїх платформ, тепер вони прагнуть до ще тіснішої співпраці.
Цікаво, що саме Mitsubishi Motors історично була постачальником кей-карів для Nissan. У 2011 році було створено спільне підприємство NMKV (Nissan Mitsubishi Kei Vehicle). Тепер же виходить, що провідна роль навіть в сегменті кей-карів перейде Nissan.
Mitsubishi Motors вже урізала бюджет на НДДКР (науково-дослідні і дослідно-конструкторські роботи): на поточний фінансовий рік, який завершиться в березні 2022, закладені витрати в 900 млн доларів, що на 30% менше показника 2019 фінансового року.
За межами Японії Mitsubishi вже почала переходити на платформи Nissan. Наприклад, новий Outlander четвертого покоління широко уніфікований з Nissan X-Trail.
Новий бюджетний кросовер Nissan Kicks другого покоління став гідним конкурентом Renault Duster завдяки своїм компактним…
Електромобіль Toyota bZ4X отримав оригінальну версію Concept Zero. Кросовер презентували на автошоу в Токіо. Про…
Продажі Volkswagen AG впали на 2,3 відсотка в 2024 році. автомобілів. Це на 210 тисяч…
У Європі почалися продажі оновленого Renault 5, вперше представленого у вигляді концепту близько чотирьох років…
Забруднення номерних знаків автомобіля в осінньо-зимовий період — поширена проблема серед українських водіїв. Якщо номери…
Електричний ліфтбек Volkswagen ID.7 на одній зарядці проїхав 940 км. Випробування на ефективність провели на…
Leave a Comment