BMW продовжує рух у напрямку електрифікації, хоча не поспішає повністю відмовлятися від класичних двигунів внутрішнього згоряння. Проте для деяких моделей компанія робить винятки. Стало відомо, що у Мюнхені вирішили припинити виробництво BMW X4 – моделі, яка хоч і не була абсолютним бестселером, але стабільно приносила прибуток. Її місце займе електричний наступник, що стало несподіванкою навіть для відданих фанатів марки.
Тепер покупцям доведеться обирати: залишитися з традиційним двигуном можна буде лише у моделі X2, тоді як новий X4 перетвориться на повністю електричний BMW iX4. Прототипи цього кросовера вже тестують на дорогах Німеччини та у суворих умовах півночі Швеції, а перші шпигунські знімки показують суттєві зміни в дизайні.
Зовні iX4 успадкує стиль від оновленого iX3: отримає елегантну інтеграцію фар, вузьку підсвічувану решітку радіатора із затемненими зонами для датчиків та світлодіодної оптики. Передній бампер матиме активні жалюзі, що автоматично регулюють потік повітря для кращої аеродинаміки й охолодження. Силует став більш витягнутим та стрімким, що надало автомобілю спортивності. Великі 22-дюймові диски та елементи пакета M Sport підкреслюють преміальний характер.
Інтер’єр зазнає технологічного оновлення: головною родзинкою стане 17,9-дюймовий сенсорний дисплей, який об’єднає управління всіма функціями, а панорамна панель додасть простору й сучасності. На старті продажів, запланованих на весну 2027 року, iX4 отримає двомоторну повнопривідну версію потужністю близько 500 к.с., а згодом з’являться й доступніші модифікації з одним двигуном.
BMW обіцяє запас ходу понад 800 кілометрів завдяки вдосконаленій аеродинаміці та новій батарейній технології. Точні характеристики оголосять ближче до світової прем’єри, яка очікується влітку 2027 року.




