Компанія Kia оновить кросовер Niro

Час читання: 2 хв.
0

Kia готує кардинально рестайлінгову версію свого популярного кросовера Niro другого покоління до запуску в 2022 році з сильним дизайнерським впливом дивовижної концепції HabaNiro 2019 року.

Друга генерація Niro збереже свої гібридні, що підключаються гібридні і чисто електричні силові агрегати, але він буде відрізнятися від сьогоднішньої моделі своїм більш явно натхненним позашляховиком силуетом і оновленим інтер’єром. Новий Niro з’явиться незабаром після електричного флагмана EV6 і позашляховика Sportage як остання з серії сміливо розроблених моделей, що створюють новий імідж південнокорейського бренду.

У той час як EV6 використовує нову електричну архітектуру E-GMP з потужністю 800 В і функцією зворотного зарядки, електричний варіант Niro матиме оновлену версію апаратного забезпечення поточного автомобіля.

niro1
Реклама

Це означає, що конкурент Peugeot e-2008 буде технічно аналогічний нинішньому автомобілю, який доступний або з батареєю на 39 кВт / год, або на 64 кВт / год, що дає максимальний запас ходу в 450 км. Оновлення для підвищення ефективності для другої ітерації, ймовірно, збільшать цей офіційний діапазон до позначки понад 480 км, що відповідає недавно оновленому Hyundai Kona Electric. Концепція 4x; 4 HabaNiro натякала на повний привід, по крайней мере, в топових версіях, але важливо відзначити, що вона встановлена ​​на зробленому чисто для електрокарів платформі.

Вплив концепції HabaNiro на її попередника, готового до виробництва, проявляється в таких елементах, як капот, більш крута задня стійка і виступає кромка на кришці багажника. Камуфляж приховав ключові деталі недавно виявленого прототипу, але схоже, що Niro також отримає вертикальні задні ліхтарі у формі бумеранга, аналогічні тим, що у меншого кросовера Bayon від родинного бренду Hyundai.

niro2

Настільки ж великі зміни з’явилися і в салоні, де кнопки і перемикачі стануть сенсорними, також як і панель кліматичної системи. Як і у випадку з EV6, центральний тачскрін інформаційно-розважальної системи та цифрова приладова панель займають окремо стоїть панель, в той час як таке ж мінімалістичне рульове колесо з однієї центральної спицею успадковано від концепту.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!