Старі японські авто почали рекордно додавати в ціні

0
374

Компанія Hagerty, яка спеціалізується на страхуванні колекційних машин, встановила, що старі японські автомобілі почали стрімко дорожчати. Найбільша прибавка в ціні припадає на моделі 1980-1990-х років випуску.

Зрозуміло, мова йде не про всіх старих «японців», а «нестаріючої класиці». У Hagerty відзначили, що рекордний стрибок цін припав саме на першу половину 2021 року.

80-90 – це та пора, коли Японія випускала воістину класні автомобілі, які вже в нульових набули статусу легендарних. І деякі з цих «залізних коней» зараз пережили найбільший цінове зростання за свою історію.

Так, Nissan Skyline GT-R IV покоління (R33, 1995-1998 р.в.) подорожчав більш ніж в 1,5 рази (52%)! Ринкова вартість звичайних версій зараз становить в середньому 68 тис. доларів, при цьому за варіант в спеверсіі Nismo цінник може доходити до 440 000 доларів!

В 1,5 рази (на 50%) злетів у ціні Datsun 280ZX (1978-1983). Впритул до цих моделей підібралися Toyota Supra II генерації (A60, 1982-1986), Nissan 300ZX (1984-1988) і Honda Civic Si VI покоління (1999-2000) – вони додали у вартості на 44, 43 і 41% відповідно.

Інша п’ятірка японських авто (серед ТОП-10), ціни на які зростають швидше за все, виглядає наступним чином:

  • Datsun 260Z 1974 – 28%;
  • Nissan 300ZX 1990-1996 – 27%;
  • Mitsubishi Starion 1983-1989 – 26%;
  • Nissan Figaro 1991 – 22%;
  • Toyota Land Cruiser FJ60 / 62 1981-1990 – 22%.

Як видно, всі машини, представлені в рейтингу – це купе. На їх фоні виділяється лише одна модель – позашляховик Тойота Ленд Крузер.

Читайте також  Китайці здивували дешевим кросовером

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.