Мода на кросовери з спадаючі лінії даху, так звані «купеобразного», пішла з німецького паркетника BMW X6, що вийшов ще в 2008-му. Причому довгі роки така інтерпретація класичного кросовера особливим інтересом з боку автовиробників не користувалася.
За його працездатність відповідає все та ж 402-сильна двомоторна силова установка, тільки ось його кузов став витонченішим. Шведи трохи припізнилися з освоєнням цієї ніші, однак у марки є шанс потрапити в перші ряди за рахунок випуску нових купеобразного паркетників.
Залучати клієнтів марка збирається універсальністю і високим кліренсом. Якщо публіка добре прийме новий C40, то шведи можуть зайнятися випуском купеобразного варіантів для більш габаритних кросоверів XC60 і XC90.
Однак новинка навряд чи буде схожа на купе: її індекс починається з літери «X», а не з «C». Причому анонсовані новинки можуть замінити актуальні седани і універсали.