Водіям розповіли, як можна економити бензин в спеку

0
30

Багато водіїв влітку роблять багато поїздок на природу, на дачу, на рибалку або просто можуть поїхати у відпустку на море або в гори. Але оскільки економити паливо хочеться в будь-який час року, багатьом автовласникам цікаво, як це краще робити саме влітку.

Перш за все, слід упевнитися в чистоті фільтрів – повітряного і паливного. При їх засмітті двигун не може видавати повну тягу, змушуючи водія сильніше тиснути на педаль газу і витрачати набагато більше палива. «Воздушник» забивається частіше, причому в суху спекотну погоду цей процес прискорюється через пил і комах в повітрі. Так що міняти його слід частіше.

Щоб менше витрачати палива, слід знизити силу тертя кочення коліс і опір повітря. Для вирішення першого завдання можна накачати сильніше покришки. Зайві 0,3-0,5 атмосфери в шинах зроблять машину більш «жорсткою» на ходу, зате помітно знизять споживання бензину. А зменшити опір повітря, на яке теж витрачається частина зусиль двигуна, можна, прибравши з даху багажник і закриваючи при русі вікна. Деякі автомобілісти на повному серйозі вважають, що чистий – без бруду і пилу – кузов авто теж знижує аеродинамічний опір.

Для громадян, які вважають себе підкованими в технічному плані, підходить спосіб економії пального, заснований на використанні менш в’язкого моторного масла. Мета – знизити втрати на тертя всередині двигуна, підвищивши його ефективність. До питання вибору мастила слід походити вкрай обережно, звіряючись з інструкцією по експлуатації авто. Адже застосування надто малов’язкого масла може спровокувати його течі крізь прокладки і ущільнення, а також «масложор» в циліндро-поршневої групи.

На підсумкове споживання бензину впливає і використання водієм допоміжних і сервісних систем машини. Це пояснюється тим, що всі вони, в кінцевому рахунку, приводяться в дію двигуном – нехай і через передавальне ланка у вигляді електрогенератора або ремінного приводу.

Так, саме за рахунок спалювання додаткової частки пального, кондиціонер охолоджує повітря в салоні. За рахунок додаткового навантаження на мотор з боку електрогенератора харчується гучно «ухающая» аудіосистема вашого ТЗ. Уникаючи включати подібні опції, ви економите паливо.

Ну і манера водіння також дає неабияку економію. В ідеалі пересуватися слід таким чином, щоб допускати якнайменше зупинок. Адже при цьому безповоротно втрачається кінетична енергія машини, на придбання якої трохи раніше був витрачений той чи інший обсяг бензину. Щоб знову розігнатися, потрібно нова його порція. Яку можна було б заощадити, уникнувши зупинки. Оптимальний режим: постійно і безперервно рухатися від точки старту до самого фінішу маршруту з постійною швидкістю близько 80 км / ч. Це – найекономічніший стиль руху.

Якщо мова йде про їзду по трасі, можна заощадити «пальне» способом, доступним досвідченим водіям з хорошою реакцією – примостившись майже до впритул до заднього бамперу вантажівки або далекобійної фури, в «мішку» розрідженого повітря, який вона тягне за собою під час руху. За сотню кілометрів їзди на такому «причепі» легко зберегти кілька літрів палива – особливо якщо ваша машина велика і досить важка.

Читайте також  Запас хода электромобиля Tesla Model S Plaid снизился из-за больших колес

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.