Експерти назвали п’ятірку автомобілів, які заслужили репутацію супернадійних. Про це повідомляє профільний портал 2drive.
Toyota Land Cruiser 80
Стильний і строгий дизайн автомобіля відмінно доповнюється потужним і надійним силовим агрегатом. Шестициліндровий 4,2-літровий дизель 1HZ – це чи не найкращий мотор за якістю збірки в історії. Два клапани на циліндр, по одному розподільчому валу, надійний чавунний блок – все це дає 132 кінські сили на виході. Є численні свідчення про те, що описуваний автомобіль обходився без капітального ремонту, проїхавши 500-600 тисяч км. Окремо в машині радує наявність повного приводу і надійна ходова.
Toyota Mark II
Коли говорять про цей автомобіль, в першу чергу згадують модель з мотором 1GZGTI з робочим об’ємом 2,5 літра і віддачею в 280 к.с. В моторі використовується чавунний блок, який відрізняється надійністю і великим тюнінг-потенціалом. Агрегат здатний працювати без великого ремонту протягом 400-500 тисяч кілометрів. Окремо в автомобілі потрібно похвалити дійсно розкішне оснащення (для своїх років). Є навіть крісло з електрорегулюванням.
Mercedes-Benz W124
Машина з Німеччини, не вимагає яких-небудь додаткових анонсів, особливо для вітчизняних автомобілістів. Відомий випадок, коли таксист на Mercedes-Benz W124 зміг проїхати без капітального ремонту 1 млн кілометрів.
BMW 525 E34
Дана модель з’явилася у продажу ще в 1987 році. На той момент BMW 525 E34 зміг запам’ятатися всім численними інноваційними рішеннями. Комфорт повсякденної їзди досягався за рахунок многоричажной підвіски і відмінного освітлення. Новітня на момент створення машини «подушка» забезпечувала безпеку водія і пасажирів. У рух німецький автомобіль наводився агрегатом М50, який міг працювати 400, 500, а то і всі 600 000 км без ремонту.
Audi 100
Даний автомобіль в першу чергу відрізняється хорошим аеродинамічним коефіцієнтом опору, який становить 0.30 пунктів. У машини була розкішна обробка і значний 570-літровий багажник. Повний привід Quattro навіть за сьогоднішніми мірками виглядає дуже надійним. З 1985 року випускалися моделі з оцинкованим кузовом, а також можливістю блокування міжосьового і міжколісного диференціалів натисканням кнопки.