Новинка запозичила безліч вузлів і агрегатів у моделей T60 / T70, але зовні Maxus T90 має кардинальна відмінність від молодших «пікапів». Так, в передній частині розмістилися вузькі світлодіодні фари і величезна радіаторна решітка. Також новинку можна визначити за великим кількості хрому і пластика, зміненим дизайном задньої частини.
Модель отримає єдине виконання з чотиримісною кабіною – простих, «робочих» версій не буде. Однак покупцям запропонують пікап з кузовом довжиною 5,4 або 5,7 метра, які відрізняються колісною базою і розміром вантажного відсіку. Шасі рамного пікапа оснастили двохважелем підвіскою спереду і нерозрізним мостом на ресорах в задній частині. Заявлений дорожній просвіт новинки – 220 мм.
Інтер’єр новинки отримав повністю перероблену панель приладів, великий екран на центральній консолі, під яким об’єднано два монітори, скорочений набір кнопок, не фіксується джойстик перемикання передач. Ручне гальмо – електронний, салон – шкіряний, сидіння – з електроприводом. Крім того, є люк в даху і камери кругового огляду.
Очікується, що в моторну гамму нового Maxus T90 увійде бітурбірованний 2,0-літровий мотор потужністю 218 к.с. і 500 Нм крутного моменту. Пару агрегату складе 8-ступінчаста АКП. Привід, як годиться, повний з муфтою, тому до звичних режимам 2H і 4H доданий режим Auto. Зберегли і демультіплікатор.
На батьківщині марки новинка з’явиться у продажу вже до кінця року. Пізніше почнуться експортні поставки, в тому числі під іншими марками. Наприклад, а Австралії автомобілі Maxus продаються під логотипом LDV, а в Індії і деяких азіатських країнах – як MG.