Авто

Названо топ-4 автомобілі, які іржавіють швидше ніж інші авто

Share

Всякого автомобіліста кидає в тремтіння від однієї лише думки про те, що на кузові улюбленої «ластівки» може з’явитися ненависний рудий наліт. На жаль, навіть найсучасніша оцинковка кузова не здатна гарантувати 100% захисту металу. Тим більше, що кузова від різних виробників відрізняються якістю, і часом досить серйозно. Сьогодні в мережі можна відшукати чимало рейтингів найбільш надійних в цьому відношенні машин. Однак в даний момент мова піде про аутсайдерів на думку вітчизняних фахівців.

1. Renault Sandero і Logan

Іржа – проблема всіх бюджетних автомобілів. Стосується це і таких популярних на теренах рідної Батьківщини моделей, як Sandero і Logan від французького виробника Renault. Найчастіше для початку проблем досить 2-4 зими. Особливо уважно господарям цих машин необхідно стежити за станом швів.

2. Skoda Yeti

На жаль, місце складання цього кросовера ніяк не впливає на якість його кузова. Доведено це численними прикладами з практики. Як і багато інших бюджетні моделі, що залишилася без належної уваги з боку господаря в умовах нашої зими Skoda Yeti швидко стає жертвою бруду, вологості і дорожніх реагентів. Перші проблеми з корозією відзначаються водіями вже на 4 рік.

3. Mazda 6

Суворі умови наших зим можуть зламати майже будь-якого бадьорого іноземця. Японська Mazda 6 в цьому відношенні є ще одним показовим прикладом. Перші проблеми з порогами, крилами і швами у «самурая» можуть початися вже на 3 рік експлуатації. Втім, при належному «превентивному догляді» кузов Mazda може прослужити вірою і правдою набагато довше терміну спущеного йому якістю оцинковки і ЛКП.

4. Mercedes-Benz С, E і S-класу

Якщо від іржі страждають кращі з кращих, то чого можна очікувати від тих, хто набагато «жидже»? У суворих вітчизняних умовах «руда біда» нерідко наздоганяє перераховані машини вже через 3 зими. Ніяка високу якість і імпортна збірка стан справ при цьому не виправляють.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ford вимагає від постачальників скорочення витрат

Ford Motor закликає своїх постачальників знизити витрати у спробі підтримати рентабельність електромобілів, йдеться у внутрішньому меморандумі…

17.05.2024

Mitsubishi готує нове покоління культового мінівену Delica (D:6)

У гамі Mitsubishi компактний мінівен Delica існує з далекого 1968 року. З того часу автомобіль…

17.05.2024

Jaguar представив прощальний F-Pace напередодні переходу на електромобілі

Jaguar відзначає завершення доби свого розкішного позашляховика F-Pace випуском спеціальної версії 90th Anniversary Edition. Ця…

17.05.2024

Сервісні центри МВС відновили послугу щодо замовлення індивідуальних номерних знаків

Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…

16.05.2024

Volkswagen оголосив грандіозні знижки на свій електромобіль

Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…

16.05.2024

Renault показала 300-сильний гібридний Rafale

Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…

16.05.2024