Підвищити інтерес покупців до електричного кросоверу Mazda MX-30 автовиробник збирається за рахунок оновлення технічної начинки цієї моделі. Як генератор електрики японські інженери мають намір використовувати роторний двигун (РД або двигун Ванкеля), повідомляє видання Nikkei Asia.
Вибір на користь РД японці зробили через компактних розмірів цього агрегату і низького рівня вібрацій. Такий мотор в порівнянні з традиційним поршневим двигуном повністю механічно урівноважений, що забезпечує підвищену комфортність транспортного засобу.
Але найголовніше – впровадження двигуна Ванкеля дозволить збільшити запас ходу Mazda MX-30 в два рази. Зараз цей показник становить близько 200 км, а з новим генератором електрики «зелений» крос зможе долати на одній зарядці до 400 км шляху.
Початок виробництва електричних позашляховиків з роторними моторами заплановано на 2022 рік. Тоді ж виробник збирається поставити на конвеєр кілька нових задньопривідних моделей з двигунами V6.