Нагадаємо, офіційна прем’єра середньорозмірного кросовера Genesis GV70 відбулася ще в жовтні, проте тоді виробник показав тільки дизайн новинки, без докладних технічних характеристик. Тепер же всі дані розкриті.
Як і інші нові моделі бренду, кросовер Genesis GV70 отримав характерні п’ятикутні грати радіатора і двоповерхову головну оптику. З інших цікавих особливостей варто відзначити сильно завалені задні стійки даху і трикутні задні вікна: все те підкреслює стрімкий силует новинки.
Довжина Genesis GV70 становить 4 715 міліметрів, ширина – 1 910 міліметрів, висота – 1 630 міліметрів. Колісна база – 2 875 міліметрів. Кросовер отримав класичне компонування з базовим заднім приводом, на вибір запропоновані три двигуни.
Базовий агрегат – це 2,2-літровий турбодизель нового покоління (з алюмінієвим блоком циліндрів) потужністю 210 кінських сил і 441 Нм крутного моменту. Далі йде бензиновий 4-циліндровий турбомотор об’ємом 2,5 літра потужністю 304 кінські сили і 422 Нм крутного моменту. На вершині гами – 3,5-літровий бензиновий турбомотор V6 потужністю 380 кінських сил і 530 Нм крутного моменту.
Genesis GV70 з 4-циліндровими моторами може отримати повний привід з муфтою підключення передньої осі в якості опції, а для варіанту з двигуном V6 – це стандартне оснащення. Найпотужніший GV70 може прискорюватися з місця до 100 км / год за 5,1 секунди. Також пропонується пакет Sport , який можна замовити для будь-якої версії, в нього входить в тому числі задній електронноуправляемий диференціал і Launch Control.
Як і інші моделі Genesis , кросовер GV70 оснащується пружинною підвіскою, а за доплату запропонованого адаптивного шасі: амортизатори міняють жорсткість на підставі даних з фронтальної камери, яка сканує дорожнє полотно перед машиною. У модифікаціях з повним приводом є Multi Terrain Control , тобто система вибору «позашляхових» режимів для бруду, піску і снігу. А ще серед опцій є «трасовий» автопілот, здатний вести машину в межах однієї смуги і перебудовуватися в інший ряд за сигналом «поворотника».
Інтер’єр GV70 виконаний в новому стилі, що не перегукується з іншими моделями Genesis. Блок клімат-контролю та інші другорядні клавіші згруповані в великий овальної вставці на передній панелі: це виглядає як мінімум незвично. Відзначимо цифрову панель приладів і масивний центральний тунель, на якому розташували шайбу-селектор трансмісії.
Оснащення включає цифрову панель приладів, широкоформатний дисплей мультимедійної системи, двозонний клімат-контроль, підігрів і вентиляцію передніх і задніх крісел і багато іншого.
Старт продажів кросоверів Genesis GV70 в рідній Кореї намічений на початок 2021 року. Після цього модель поступово почне з’являтися і в інших країнах. Основними конкурентами нового Genesis GV70 стануть Mercedes-Benz GLC / GLC Coupe , BMW X3 і X4 , Audi Q5 .