Перше покоління седана Renault Logan відрізнялося простотою конструкції, дешевим обслуговуванням і підвищеною надійністю. Однак з моменту виходу цієї моделі пройшло вже 16 років, і компанія Renault представила Logan і Sandero нового покоління, які назвала найвишуканішими з усієї лінійки машин.
При «переїзді» на платформу CMF автомобілі обзавелися більш жорстким кузовом, який крім іншого знижує вібрації і покращує акустичний комфорт в салоні. Крім того нове покоління бюджетних автомобілів отримало розширену колію, завдяки чому покращилась їх керованість.
Нарешті, Renault Logan і Sandero стали набагато безпечніші своїх попередників. Разом з тим інженери марки зробили все від них можливе, щоб зробити роботу підвіски більш комфортною і знизити поперечне розгойдування кузова. Також була проведена робота над зниженням шумів, що викликаються набігаючими потоками повітря. Однак наскільки це все вплинуло на комфорт пасажирів та водія ми зможемо дізнатися тільки після того, як перші машини потраплять до своїх покупців.
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
Leave a Comment