Першою помилкою є порушення техніки безпеки при «перевзуванні». Штатний автомобільний домкрат не є досить стійким інструментом, тому щоб перестрахуватися, потрібно після підйому автомобіля підсунути під поріг машини одне з змінних коліс, а в просвіт покласти дощечки. В ідеальному варіанті, використовувати стійкий підкатною домкрат, які застосовують працівники Шиносервісів.
Ще однією помилкою при заміні коліс може стати установка домкрата в недозволеному місці. У кожної машини є спеціальні посилені місця, призначені для установки в них домкрата, якщо ж це проігнорувати і поставити його «навмання», то є ймовірність погнути метал на порозі.
Третьою помилкою може стати неправильна послідовність дій при «перевзуванні» коліс. Перед початком роботи, потрібно покласти під інші колеса (які зараз не будуть «піддомкрачувати») противідкатні бруски або камені і поставити автомобіль на «передачу». Також ще до початку процесу на потрібному колесі необхідно послабити болти, якщо ж це почати робити вже «в повітрі», то можна зірвати ТЗ з домкрата.
Часто автомобілісти люблять дуже сильно закручувати болти на колесах, аж до хрускоту. Але перекручування також може спровокувати поломки, аж до деформації і руйнування маточини. Зворотна ситуація також небезпечна: коли болти на колесах не до кінця закручені, це може спричинити аварію на дорозі. Тому експерти в такому випадку радять користуватися динамометричним ключем.
І, нарешті, п’ятою помилкою є ситуація, коли автовласник при використанні гайковерта спочатку не одягає болти або гайки вручну. В такому випадку може пошкодитися різьблення гайок або болтів або прийде в непридатність нарізка в ступиці.