Авто

Експерти назвали процедури, без яких за кермо краще не сідати

Share

Фахівці, в першу чергу, рекомендують перевірити шини. Для даної процедури краще за все мати під рукою манометр. При цьому в більш дорогих автомобілях рівень тиск в колесах можна перевірити через бортовий комп’ютер. Однак навіть візуального огляду всіх чотирьох коліс в більшості випадків вистачає, щоб визначити, чи спускає якесь із них.

Експерти також радить перевірити, чи не підтікає автомобіль. Для цього досить подивитися хоча б під передній звис вашого авто. При проблемах з витоком моторного масла на землі залишаться масляні потьоки, в той же час це можуть бути сліди і інших технічних рідин. 

У будь-якому випадку, при виявленні чогось подібного потрібно відкрити капот і відшукати проблему. Крім цього кожні 1000 – 2000 км, так само як перед далекими поїздками, слід перевіряти рівень масла в моторі.

Крім того, рекомендується перевірити роботу світлотехніки. В основному про перегорання тій чи іншій лампочки в оптиці проінформує бортовий комп’ютер. Але перегоріти може відразу кілька елементів або з’явитися одночасно кілька проблем. Більш того, далеко не у всіх старих авто є бортове нагадування. Так чи інакше, вирушаючи в поїздку, переконайтеся в тому, що фари, ДГЗ, протитуманні фари, поворотні сигнали і задні ліхтарі світять.

Крім цього експерти радять перед поїздкою упевнитися в тому, що авто не пошкоджено під час нічної стоянки. Обійдіть навколо машину – переконайтеся, що відсутні будь-які свіжі вм’ятини і відколи, а ще чи на місці номерні знаки. Адже не секрет, що на тісних парковках авто притирают і залишають місце аварії, а номерні знаки крадуть зловмисники і хулігани.

Нарешті, фахівці рекомендують перевірити, чи є у вас в багажнику все необхідне, начебто троса, ключа «балонника», насоса, світловідбиваючого жилета, вогнегасника, домкрата, аптечки, знаку аварійної зупинки. Очевидно, що ці речі слід мати, щоб уникнути проблем в дорозі і з поліцейськими.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025