Авто

Експерти назвали процедури, без яких за кермо краще не сідати

Share

Фахівці, в першу чергу, рекомендують перевірити шини. Для даної процедури краще за все мати під рукою манометр. При цьому в більш дорогих автомобілях рівень тиск в колесах можна перевірити через бортовий комп’ютер. Однак навіть візуального огляду всіх чотирьох коліс в більшості випадків вистачає, щоб визначити, чи спускає якесь із них.

Експерти також радить перевірити, чи не підтікає автомобіль. Для цього досить подивитися хоча б під передній звис вашого авто. При проблемах з витоком моторного масла на землі залишаться масляні потьоки, в той же час це можуть бути сліди і інших технічних рідин. 

У будь-якому випадку, при виявленні чогось подібного потрібно відкрити капот і відшукати проблему. Крім цього кожні 1000 – 2000 км, так само як перед далекими поїздками, слід перевіряти рівень масла в моторі.

Крім того, рекомендується перевірити роботу світлотехніки. В основному про перегорання тій чи іншій лампочки в оптиці проінформує бортовий комп’ютер. Але перегоріти може відразу кілька елементів або з’явитися одночасно кілька проблем. Більш того, далеко не у всіх старих авто є бортове нагадування. Так чи інакше, вирушаючи в поїздку, переконайтеся в тому, що фари, ДГЗ, протитуманні фари, поворотні сигнали і задні ліхтарі світять.

Крім цього експерти радять перед поїздкою упевнитися в тому, що авто не пошкоджено під час нічної стоянки. Обійдіть навколо машину – переконайтеся, що відсутні будь-які свіжі вм’ятини і відколи, а ще чи на місці номерні знаки. Адже не секрет, що на тісних парковках авто притирают і залишають місце аварії, а номерні знаки крадуть зловмисники і хулігани.

Нарешті, фахівці рекомендують перевірити, чи є у вас в багажнику все необхідне, начебто троса, ключа «балонника», насоса, світловідбиваючого жилета, вогнегасника, домкрата, аптечки, знаку аварійної зупинки. Очевидно, що ці речі слід мати, щоб уникнути проблем в дорозі і з поліцейськими.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Xiaomi готується до випуску першого кросовера

Як пише видання Car News China, новою моделлю Xiaomi стане кросовер, націлений на конкуренцію з…

23.11.2024

Експерти розповіли, як вигідно заряджати електромобіль

Зі збільшенням популярності електромобілів багато їх власників почали задумуватись, як оптимізувати витрати на зарядку. Експерти…

23.11.2024

Mercedes-Benz перенесе гальма у корпус електромотора

Mercedes-Benz представила революційну систему гальмування для електромобілів під назвою In-Drive . Цей інноваційний підхід переміщає…

23.11.2024

Чому варто вибирати незамерзайку з автозаправки замість магазинної

З настанням холодів починається справжній ажіотаж на зимову рідину для омивачів. Її продають буквально скрізь…

23.11.2024

Замерзла вода в бачку омивача: як впоратися з проблемою за 10 хвилин

З настанням холодів я, як і багато водіїв, постійно стикаюся з однією й тією ж…

23.11.2024

Названо водії, які можуть не пристібатися ременем без штрафу

Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…

23.11.2024