Для китайського ринку створені просунуті гібридні седани Hyundai Elantra і Kia K3, здатні заряджатися від розетки і проїхати на електротязі по 80-85 км. Але для європейських покупців корейці підготували куди більш скромний гібрид.
Новий паркетник Hyundai Kona Hybrid не має зарядного гнізда і чисто електричного режиму руху. Але і доплата за таку версію помірна.
Технічно ця Kona уніфікована з базовим гібридом Hyundai Ioniq. Бензиновий атмосферник 1.6 GDI серії Kappa працює за економічним циклом Аткінсона і видає 106 к. с. і 147 Нм. Синхронний електромотор вбудований в шестиступінчастий “робот” з двома зчепленнями, його показники-44 к. с. і 170 Нм. Привід тільки передній.
Пікова віддача установки-141 к. с. і 265 Нм, але досягти її можна аж ніяк не завжди, адже літій-полімерний тяговий акумулятор має скромну ємність 1,56 кВт год. втім, економити паливо така батарея допомагає: паспортна витрата-4,3 л бензину на 100 км по циклу NEDC. Час розгону до 100 км / год — 11,2 секунди.
Гібрид першим в сімействі обзавівся самою просунутою медіасистемою з екраном діагоналлю 10,25 дюйма (раніше було максимум вісім дюймів), а також новою колекцією коліс і палітрою кольорів кузова. Ще одна відмінна риса — стандартний електромеханічний “ручник” з клавішею, який раніше був тільки у повноцінного електромобіля Kona Electric.
Гібридні паркетники вже доступні для замовлення. Ціни в Німеччині — від 26900 євро, тобто на три тисячі більше, ніж просять за Кону з аналогічним обладнанням, бензиновим турбомотором 1.6 T-GDI (177 к. с.) і преселектівним “роботом”. До речі, сама по собі Kona європейцям сподобалася: за майже два роки з моменту виходу на ринок продано більше 120 тисяч машин з бензиновими, дизельними і електричними двигунами.