Новий хетчбек Skoda Scala отримав українську прописку і український цінник з переліком модифікацій. Втім, цей самий перелік не такий і великий. На сьогоднішній день Skoda Scala в Україні пропонується тільки в одній комплектації Style. Хоча це передбачає хороший рівень оснащення: литі диски, повністю світлодіодні задні ліхтарі, запуск двигуна з кнопки, двозонний клімат-контроль, мультимедійна система Bolero з 8-дюймовим сенсорним екраном і 8 динаміками, круїз-контроль, заводське тонування і традиційно цілий набір фішок Simply Clever. Водночас, ручне гальмо тут звичайне, не електромеханічне.
Силовий агрегат поки так само без альтернатив-це відомий дизель VAG об’ємом 1.6 і в даному випадку потужністю 115 к. с. і обертовим моментом-250 Ньютоно-метрів. Розгінна динаміка Skoda Scala з таким двигуном звичайна-10,1 сек., зате обіцяна паливна економічність. До речі, коробку передач можна вибирати – це може бути або 6-ступінчаста “механіка”, або 7-ступінчаста DSG. Так от з преселективом в міському циклі Scala повинна споживати всього 4,9 літра на “сотню”. Парадокс, але з “механікою” буде хоч і трохи, але все ж більше – 5,1 літра.
Цікаво, що в Європі також пропонується Scala G-Tec – модифікація, що працює на метані. Літровий двигун там розвиває 90 л. с., а балони зі стисненим газом розташовані під заднім сидінням і підлогою багажника. Заявлений запас ходу такої Scala – на газу і трохи на бензині – 630 км
Нагадаємо, що Skoda Scala буде грати в “гольф-класі”, конкуруючи не тільки з Volkswagen Golf, але і з новими Ford Focus і KIA Ceed. І конкуренція буде непростою, адже прайс на новинку становить 627.050 грн. у випадку з “механікою”. За Scala c DSG попросять трохи більше – 665.610 грн. Так, ставка зроблена на дизельні мотори, яких, наприклад, не пропонують ні Golf ні Ceed. Але чи зможе Scala боротися з ними на рівних?