У це важко повірити, але перед нами – Лада. Мало того, цей родстер випускався, нехай і дрібними серіями.
Правда, збирали Arsenal Roadster (саме так називається цей автомобіль) не в Тольятті, а в Угорщині. Це дітище місцевого конструктора Фредеріка Солствадкерта.
Солствадкерт дуже захоплювався авто 20-30-х років, а ідеалом для нього був Mercedes SSK. У 1980 році разом з гонщиком Йожефом Давідом вирішив створити родстер в довоєнному стилі.
За основу взяли задньопривідну платформу Lada 1200. Жигулі “копійка” в ті часи були популярні в Угорщині, що вирішувало проблему з запчастинами. До слова, місцева Дорожня інспекція ліцензувала авто як Lada 1200 Cabriolet.
Автомобіль довжиною 3,6 м важив всього 720 кг, тому 1,2-літрового мотора ВАЗ йому вистачало. До середини 90-х вдалося побудувати сім Arsenal Roadster, причому пізніше додали 1,6-літрову 130-сильну версію. Вона розвивала 200 км/ч.
Потім Фредерік Солствадкерт відійшов від справ і продав права на авто одному бізнесменові з Будапешта. Той випустив ще кілька машин під назвою Noel Roadster. Останній родстер зібрали в 1999 році.