Поняття «бюджетний електромобіль» до сих пір, по суті, не існує, і в Renault дуже хочуть запропонувати такий ринку
Поняття «бюждетних електромобіль» до сих пір по суті не існує, і в Renault дуже хочуть запропонувати такий ринку. Адже зараз всі дешеві «електрички» – це або суміш машини зі скутером, або незрозуміле китайське щось, яке не може претендувати на глобальні ринки. А адже саме висока вартість – одне з основних перешкод для розвитку електричного приватного транспорту.
Рецепт Renault простий: взяти бюджетник Kwid, який продається в Китаї і Індії, і оснастити його електричною силовою установкою. Вийшов сітікар K-ZE, який, на відміну від «донора», претендує на присутність на ринках інших регіонів крім азіатського. Але стартують продажі в Китаї, де дуже затребуваний по-перше недорогий, а по-друге електричний транспорт. Очікується, що кросовер коштуватиме близько $7000.
Докладних характеристик Renault не називає, але минулорічний концепт (зараз показали вже передсерійну версію) обіцяв запас ходу 250 км по циклу NEDC (в реальності це означає максимум 180-200 км) і можливість швидкої зарядки на 80% за 50 хвилин. Відома також така характеристика, як об’єм багажника – 300 літрів. Проводитися K-ZE буде в Китаї, а початок продажів намічено на кінець року.
Так як електрокар побудований на базі бюджетника, відчуття від нього відповідні: немає клімат-контролю, склоочисник з подвійним повідцем має всього одну щітку, на обшивці передніх дверей жодної кнопки, спинка заднього крісла складається тільки цілком, дуже прості матеріали – багато елементів «Квідом» запозичені у Logan/Sandero. Але, незважаючи на це, в K-ZE є 8-дюймовий дисплей з навігацією, а також з’явилася цифрова панель приладів.
Після прем'єри нового покоління кросовера RAV4 одним із майбутніх автомобілів Toyota, який має побачити світ…
Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…
З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…
В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…
Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…
Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…
Leave a Comment