Поняття «бюджетний електромобіль» до сих пір, по суті, не існує, і в Renault дуже хочуть запропонувати такий ринку
Поняття «бюждетних електромобіль» до сих пір по суті не існує, і в Renault дуже хочуть запропонувати такий ринку. Адже зараз всі дешеві «електрички» – це або суміш машини зі скутером, або незрозуміле китайське щось, яке не може претендувати на глобальні ринки. А адже саме висока вартість – одне з основних перешкод для розвитку електричного приватного транспорту.
Рецепт Renault простий: взяти бюджетник Kwid, який продається в Китаї і Індії, і оснастити його електричною силовою установкою. Вийшов сітікар K-ZE, який, на відміну від «донора», претендує на присутність на ринках інших регіонів крім азіатського. Але стартують продажі в Китаї, де дуже затребуваний по-перше недорогий, а по-друге електричний транспорт. Очікується, що кросовер коштуватиме близько $7000.
Докладних характеристик Renault не називає, але минулорічний концепт (зараз показали вже передсерійну версію) обіцяв запас ходу 250 км по циклу NEDC (в реальності це означає максимум 180-200 км) і можливість швидкої зарядки на 80% за 50 хвилин. Відома також така характеристика, як об’єм багажника – 300 літрів. Проводитися K-ZE буде в Китаї, а початок продажів намічено на кінець року.
Так як електрокар побудований на базі бюджетника, відчуття від нього відповідні: немає клімат-контролю, склоочисник з подвійним повідцем має всього одну щітку, на обшивці передніх дверей жодної кнопки, спинка заднього крісла складається тільки цілком, дуже прості матеріали – багато елементів «Квідом» запозичені у Logan/Sandero. Але, незважаючи на це, в K-ZE є 8-дюймовий дисплей з навігацією, а також з’явилася цифрова панель приладів.