З фургона Mercedes-Benz Sprinter третього покоління побудували кемпер для поганих доріг. Машину презентували на стенді La strada Fahrzeugbau GmbH в рамках міжнародної виставки CMT 2019, що пройшла в січні в Штуттгардті.
За основу при створенні позашляхового кемпера Regent S був узятий фургон Mercedes-Benz Sprinter 4х4. Головна новація полягає в тому, що рідну систему 4ETS переробили в постійний повний привід. Над цим попрацювали фахівці відомої австрійської компанії Oberaigner.
Нагадаємо, що 4ETS в штатному режимі розподіляє крутний момент між передніми і задніми мостами в співвідношенні 35:65. При пробуксовці колеса/коліс крутний момент передається на колесо/колеса з кращим зчепленням. Таким чином, автоматично гальмуючи ті чи інші колеса, досягається ефект блокування міжосьового і міжколісних диференціалів.
Кемпер Regent S на базі Mercedes-Benz Sprinter отримав постійний повний привід, роздавальну коробку зі зниженим рядом, а також міжосьовий і міжколісний диференціали, що механічно блокуються.
Покращена і геометрія прохідності. Завдяки доопрацьованій підвісці передній міст вдалося підняти на 110 мм, а задній на 80 мм.
В якості силового агрегату застосовується 2,2-літровий турбодизель потужністю 163 к.с. або 3,0-літровий на 190 “конячок”. Кемпер оснащується передовими системами активної безпеки: проти бокового вітру Crosswind assist, адаптивним круїз-контролем і системою стеження за рухом по заданій смузі. Встановлено і камера кругового огляду на 360 градусів.
Кемпер Regent S для поганих доріг розрахований на чотирьох чоловік, хоча в базовій комлектації є тільки одне двоспальне ліжко. Додаткове ліжко можна замовити як опцію. Кемпер комплектується газовою плитою на три конфорки і холодильником, є біотуалет і виносний душ. Ціна стартує від 80 260 євро.