Помилитися колонкою легко: чужий автомобіль, оренда чи поспіх – і в бензобак може потрапити дизель. Експерти радять у такому випадку не заводити двигун. Поки ключ не провернуто, паливо залишається в баку, і шанс обмежитися мінімальними наслідками значно вищий.
Дизель густіший за бензин і при запуску потрапляє у магістралі та форсунки, що розраховані на легке паливо. Це може викликати засмічення, некоректну роботу форсунок та додаткове навантаження на насос. Якщо мотор все ж завівся, можуть постраждати свічки запалювання та каталізатор через неправильне згоряння, а ремонт обійдеться від промивання до заміни форсунок, насоса, фільтра й іноді каталізатора.
Якщо помилку виявили відразу, зазвичай достатньо евакуації та зливу дизеля, після чого заливають бензин. Якщо двигун уже запускали – крім зливу, може знадобитися заміна частин паливної системи та вихлопу, що значно підвищує витрати.
Щоб уникнути таких ситуацій, варто звертати увагу на ознаки дизеля: запах нагадує гас, пістолет товщий і вставляється важче. Якщо є сумніви – зупиніть заправку та перевірте паливо ще раз.
У деяких штатах США діють закони, які регулюють прогрів автомобіля та наявність снігу на кузові,…
Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало розслідування, яке стосується тисяч автомобілів Ford Fiesta…
Ще 10-15 років тому автомобіль асоціювався з надійністю та довговічністю, тоді як сьогодні багато водіїв…
Американське Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційну перевірку, пов'язану з Tesla Model 3,…
Genesis вважає, що ринок кросоверів перенасичений, і пропонує універсали як розумну альтернативу. Головний дизайнер Люк…
Перед тим як проходити тест на алкотестері, варто дотримуватися кількох правил, щоб результати були максимально…
Leave a Comment