В Європі знову розгортається дискусія навколо автопрому, і цього разу вона стосується не двигунів, а зовнішнього вигляду та габаритів автомобілів. За даними Європейської федерації транспорту та навколишнього середовища (T&E), нові машини в ЄС з кожним роком стають більшими, а популярність “квадратного” дизайну з високою передньою частиною, особливо у SUV, дедалі сильніше впливає на безпеку пішоходів.
Головну загрозу експерти бачать у плоскій і високо розташованій передній частині кузова. За підрахунками T&E, середня висота капота в нових автомобілях у Європі зростає приблизно на пів сантиметра щороку – з 76,9 см у 2010 році до 83,8 см у 2024-му. Чим вищий передок, тим вище припадає удар при наїзді, а це означає більший ризик ураження життєво важливих зон тіла.
На швидкостях до 50 км/год також зростає ймовірність того, що пішохода затягне під автомобіль, а не відкине вбік. Окрім цього, високий капот погіршує огляд безпосередньо перед машиною: у дослідженнях T&E наводяться приклади великих моделей, у яких водій може просто не побачити дитину, що стоїть перед авто.
Подібні висновки роблять і в США. Американський Інститут страхування безпеки дорожнього руху (IIHS), аналізуючи ДТП, також пов’язує збільшення розмірів автомобілів і висоти їхньої передньої частини зі зростанням ризику смертельних наслідків для пішоходів. На тлі цих даних понад 30 громадських організацій закликали владу ЄС закріпити жорсткіші обмеження щодо габаритів і форми нових автомобілів у рамках реформ, спрямованих на стримування подальшого “розростання” машин до 2035 року.
Помилитися колонкою легко: чужий автомобіль, оренда чи поспіх - і в бензобак може потрапити дизель.…
У деяких штатах США діють закони, які регулюють прогрів автомобіля та наявність снігу на кузові,…
Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало розслідування, яке стосується тисяч автомобілів Ford Fiesta…
Ще 10-15 років тому автомобіль асоціювався з надійністю та довговічністю, тоді як сьогодні багато водіїв…
Американське Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційну перевірку, пов'язану з Tesla Model 3,…
Genesis вважає, що ринок кросоверів перенасичений, і пропонує універсали як розумну альтернативу. Головний дизайнер Люк…
Leave a Comment