Навіть новий автомобіль не застрахований від появи корозії. Кузов сяє, фарба рівна, всі деталі на місці – але вже через кілька місяців експлуатації на металі можуть з’явитися перші сліди іржі. Розберімося, чому так відбувається.
Навіть якщо кузов виглядає ідеально, на ньому можуть бути мікропошкодження. Вони з’являються під час транспортування, миття або від дрібних камінців, що летять з-під коліс. Через ці тріщини волога та кисень проникають до металу і запускають процес окислення, який йде постійно, хоч його й не видно неозброєним оком.
Пил, пісок, реагенти та камені щодня б’ють по кузову та днищу. Лакофарбове покриття з часом втрачає міцність, з’являються сколи, і метал залишається без захисту. Особливо уразливі арки та пороги, де волога та бруд затримуються найдовше.
Навіть у новому авто є важкодоступні місця – внутрішні частини кузова, стійки, пороги. Саме там часто накопичується конденсат. Відсутність вентиляції та постійна вологість створюють ідеальні умови для появи іржі.
Виробники обробляють кузов антикорозійним складом, але це базовий рівень. Він розрахований на помірний клімат, наприклад, у Європі чи Японії. Наші дороги, перепади температур та агресивні реагенти потребують значно більш серйозного захисту.
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…
Leave a Comment