Навіть новий автомобіль не застрахований від появи корозії. Кузов сяє, фарба рівна, всі деталі на місці – але вже через кілька місяців експлуатації на металі можуть з’явитися перші сліди іржі. Розберімося, чому так відбувається.
Навіть якщо кузов виглядає ідеально, на ньому можуть бути мікропошкодження. Вони з’являються під час транспортування, миття або від дрібних камінців, що летять з-під коліс. Через ці тріщини волога та кисень проникають до металу і запускають процес окислення, який йде постійно, хоч його й не видно неозброєним оком.
Пил, пісок, реагенти та камені щодня б’ють по кузову та днищу. Лакофарбове покриття з часом втрачає міцність, з’являються сколи, і метал залишається без захисту. Особливо уразливі арки та пороги, де волога та бруд затримуються найдовше.
Навіть у новому авто є важкодоступні місця – внутрішні частини кузова, стійки, пороги. Саме там часто накопичується конденсат. Відсутність вентиляції та постійна вологість створюють ідеальні умови для появи іржі.
Виробники обробляють кузов антикорозійним складом, але це базовий рівень. Він розрахований на помірний клімат, наприклад, у Європі чи Японії. Наші дороги, перепади температур та агресивні реагенти потребують значно більш серйозного захисту.
Німецький автоконцерн готує нове покоління BMW 3 серії одразу в двох варіантах, і нещодавно ми…
Польський гонщик Міко Марчик, чемпіон Європи з ралі 2025 року, встановив унікальний рекорд, проїхавши 2831…
Незабаром Audi планує випустити свій новий флагманський кросовер Q9, який вже проходить активні випробування на…
Перед поїздкою двигун автомобіля обов'язково варто прогріти, і на це є вагомі причини. Як пояснює…
Новий електричний Mercedes-Benz CLA 350 4Matic EQ 2025 року досяг видатного результату в тестах німецького…
Деякі водії звикли заздалегідь міняти шини на зимові. З одного боку, це може бути виправдано,…
Leave a Comment