Автовиробники по всьому світу все частіше відмовляються від роботизованих коробок і DSG, повертаючись до класичних автоматичних трансмісій з гідротрансформатором. Головна причина такого рішення – надійність. Перші покоління роботизованих КПП здобули сумну славу через проблеми з мехатронікою та швидкий знос зчеплення. Натомість сучасні автомати здатні проходити сотні тисяч кілометрів без серйозних поломок.
Класичні автомати також забезпечують більший комфорт під час руху. Роботи часто “пригальмовують” у пробках та ривками стартують із місця, тоді як АКПП перемикають передачі плавно та передбачувано. Сучасні моделі від ZF та Aisin адаптуються під стиль водія і не створюють зайвих ривків.
Ще один плюс – економічність і динаміка. Нові автомати з 8-10 передачами і блокуванням гідротрансформатора стали майже такими ж економічними, як роботизовані коробки, а розгін іноді навіть перевищує показники DCT.
Корейські та китайські бренди вже повернулися до автоматів, а Toyota взагалі не використовує роботизовані КПП на масових моделях. Експерти вважають, що повернення до класичних коробок передач – це свідомий вибір на користь надійності та комфорту, що особливо важливо для покупців, які шукають авто для повсякденного використання.
Розробка нового покоління Toyota Corolla триває повним ходом. У найближчі кілька років модель очікує масштабне…
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Деякі автомобільні міфи здаються безпечними, але насправді вони можуть призвести до поломок і зайвих витрат.…
Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…
За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…
Leave a Comment