Автовиробники по всьому світу все частіше відмовляються від роботизованих коробок і DSG, повертаючись до класичних автоматичних трансмісій з гідротрансформатором. Головна причина такого рішення – надійність. Перші покоління роботизованих КПП здобули сумну славу через проблеми з мехатронікою та швидкий знос зчеплення. Натомість сучасні автомати здатні проходити сотні тисяч кілометрів без серйозних поломок.
Класичні автомати також забезпечують більший комфорт під час руху. Роботи часто “пригальмовують” у пробках та ривками стартують із місця, тоді як АКПП перемикають передачі плавно та передбачувано. Сучасні моделі від ZF та Aisin адаптуються під стиль водія і не створюють зайвих ривків.
Ще один плюс – економічність і динаміка. Нові автомати з 8-10 передачами і блокуванням гідротрансформатора стали майже такими ж економічними, як роботизовані коробки, а розгін іноді навіть перевищує показники DCT.
Корейські та китайські бренди вже повернулися до автоматів, а Toyota взагалі не використовує роботизовані КПП на масових моделях. Експерти вважають, що повернення до класичних коробок передач – це свідомий вибір на користь надійності та комфорту, що особливо важливо для покупців, які шукають авто для повсякденного використання.
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…
Leave a Comment