За 25 років виробництва кросоверів, починаючи з дебюту BMW X5 у 1999 році, баварська марка так і не випустила модель, яка могла б на рівних змагатися з Mercedes-Benz G-Class або Land Rover Defender. Але, судячи з даних Automotive News, ситуація може змінитися – BMW працює над повноцінним позашляховиком, який стане новим флагманом лінійки.
За інформацією джерела, знайомого із планами компанії, майбутня модель буде побудована на платформі Neue Klasse наступного покоління X5 . Проект із заводським індексом G74 займе місце вище за всі нинішні SUV марки і буде випускатися на заводі в Спартанберзі (США).
Вихід новинки намічено на другу половину 2029 року , через два-три роки після прем’єри наступного X5 . При цьому G74 фактично замінить BMW XM – потужний, але не надто популярний гібридний кросовер, який планують зняти з виробництва у 2028 році.
Якщо XM замислювався як спортивний флагман, G74 зробить ставку на позашляхові якості, а не на асфальтову динаміку. Поки невідомо, чи буде він ближчим до утилітарного Defender і «Гелендвагена» або ж набуде характеру ралійного «рейдера», але мета BMW очевидна — вийти за межі звичних асфальтових можливостей.
До речі, перше покоління X5 мало деякий позашляховий потенціал – частково завдяки технічному спорідненості з Range Rover L322 . Машина оснащувалась системою контролю спуску та налаштованою для бездоріжжя трансмісією, але замість «жорстких» блокувань та зниженої передачі використовувалася система гальмівного перерозподілу тяги.
Справжньої позашляхової філософії X5 так і не отримав, але у 2025 році BMW представила ювілейну версію X5 Silver Anniversary Edition із пакетом xOffroad . Він включає блокування заднього диференціала, позашляхові шини, пневмопідвіску по всіх осях та набір режимів для різних типів покриття. Це зробило X5 помітно впевненіше на пересіченій місцевості, але до рівня G-Class йому все ж таки далеко.
Щоб G74 міг на рівних змагатися з культовими позашляховиками, BMW доведеться серйозно переробити підхід. Ключові елементи – збільшений хід підвіски, міцний захист днища, а також кути в’їзду, з’їзду та рампи, що відповідають класу “пройдисвітів”.
Якщо плани BMW втіляться, девіз Ultimate Driving Machine (перекладається як «із задоволенням за кермом») зможе охопити не лише шосе, а й бездоріжжя – від ґрунтовок до кам’янистих стежок.
За керування автомобілем у стані сп'яніння закон передбачає штраф 17 000 грн та позбавлення права…
Багато автолюбителів неодноразово помічали, як співробітники поліції порушують правила дорожнього руху: перетинають суцільну лінію, паркуються…
Компанія Renault готує до виходу серію автомобілів на нових джерелах енергії (NEV) для країн Південно-Східної…
Безпека на дорогах залежить не тільки від технічного стану автомобіля, а й від уваги водія.…
Автомобільний аварійний набір у багажнику - це не просто набір речей "про всяк випадок", а…
Німецька компанія завершила сертифікацію нового кросовера Audi Q5L 2026, призначеного для китайського ринку. Завдяки цьому…
Leave a Comment