Авто

BMW готує свій перший справжній конкурент Mercedes G-Class і Land Rover Defender

За 25 років виробництва кросоверів, починаючи з дебюту BMW X5 у 1999 році, баварська марка так і не випустила модель, яка могла б на рівних змагатися з Mercedes-Benz G-Class або Land Rover Defender. Але, судячи з даних Automotive News, ситуація може змінитися – BMW працює над повноцінним позашляховиком, який стане новим флагманом лінійки.

За інформацією джерела, знайомого із планами компанії, майбутня модель буде побудована на платформі Neue Klasse наступного покоління X5 . Проект із заводським індексом G74 займе місце вище за всі нинішні SUV марки і буде випускатися на заводі в Спартанберзі (США).

Вихід новинки намічено на другу половину 2029 року , через два-три роки після прем’єри наступного X5 . При цьому G74 фактично замінить BMW XM – потужний, але не надто популярний гібридний кросовер, який планують зняти з виробництва у 2028 році.

Якщо XM замислювався як спортивний флагман, G74 зробить ставку на позашляхові якості, а не на асфальтову динаміку. Поки невідомо, чи буде він ближчим до утилітарного Defender і «Гелендвагена» або ж набуде характеру ралійного «рейдера», але мета BMW очевидна — вийти за межі звичних асфальтових можливостей.

До речі, перше покоління X5 мало деякий позашляховий потенціал – частково завдяки технічному спорідненості з Range Rover L322 . Машина оснащувалась системою контролю спуску та налаштованою для бездоріжжя трансмісією, але замість «жорстких» блокувань та зниженої передачі використовувалася система гальмівного перерозподілу тяги.

Справжньої позашляхової філософії X5 так і не отримав, але у 2025 році BMW представила ювілейну версію X5 Silver Anniversary Edition із пакетом xOffroad . Він включає блокування заднього диференціала, позашляхові шини, пневмопідвіску по всіх осях та набір режимів для різних типів покриття. Це зробило X5 помітно впевненіше на пересіченій місцевості, але до рівня G-Class йому все ж таки далеко.

Щоб G74 міг на рівних змагатися з культовими позашляховиками, BMW доведеться серйозно переробити підхід. Ключові елементи – збільшений хід підвіски, міцний захист днища, а також кути в’їзду, з’їзду та рампи, що відповідають класу “пройдисвітів”.

Якщо плани BMW втіляться, девіз Ultimate Driving Machine (перекладається як «із задоволенням за кермом») зможе охопити не лише шосе, а й бездоріжжя – від ґрунтовок до кам’янистих стежок.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: BMWMercedes

Останні записи

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025

Volkswagen закриває завод у Німеччині вперше за 88 років

Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…

19.12.2025

В Україні обговорюють придорожній техконтроль автомобілів

В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…

19.12.2025