В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета – підвищити безпеку руху, але експерти сумніваються в ефективності такого підходу.
Генеральний директор Luaz Motors Вадим Ігнатов вважає перевірки на дорозі недоцільними та ризикованими з точки зору корупції. Він зазначає, що вимірювання технічного стану автомобіля в польових умовах витратне і не дає точних результатів. Наприклад, екологічні показники не можна правильно оцінити на вулиці, особливо в холодну погоду, бо немає сертифікованих приладів для таких вимірювань.
Ігнатов пропонує проводити контроль цифровими методами без зупинки авто, наприклад, перевірку автоцивілки через електронні бази даних і системи автоматичної фіксації, які вже використовує поліція.
Він також нагадав, що раніше придорожні перевірки екологічною інспекцією призводили до зловживань: водіїв штрафували за сумнівні показники, що викликало хвилю судових позовів і оскарження штрафів.
BMW вдруге за пів року підвищує ціни на свої автомобілі. Згідно з внутрішнім повідомленням для…
Керування автомобілем у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння є однією з основних причин ДТП в…
Нещодавні випробування Green NCAP показали, з якими труднощами стикаються водії електромобілів і бензинових авто в…
На китайському ринку Toyota продає дві схожі моделі - Corolla та Levin. Поки нова Corolla…
Колишній топменеджер BMW, який працював у компанії ще на початку 1970-х років, різко розкритикував сучасний…
У Мережі з'явилися нові шпигунські фото універсала BMW 5-ї серії 2026 року, опубліковані Carbuzzspy. Вони…
Leave a Comment