Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з двигунами внутрішнього згоряння все ще зберігають сильні позиції. За даними JATO, у жовтні продажі BEV і PHEV у Європі зросли на 4,8% у річному вимірі, а особливо швидко цей сегмент розвивається в Іспанії.
Загалом у жовтні 2025 року в країнах ЄС і Великій Британії зареєстрували понад 1,08 млн нових авто. З них близько 224 тисяч були повністю електричними — це на 33% більше, ніж рік тому. Водночас продажі автомобілів із ДВЗ знизилися на 17%.
Найбільше зростання показала Іспанія, де продажі електрифікованих авто збільшилися на 15,4%. Польща та Німеччина також продемонстрували позитивну динаміку, але попри це більшість європейців і надалі обирають традиційні авто або звичайні гібриди.
Продажі плагін-гібридів зросли одразу на 41%, значною мірою завдяки китайським брендам, таким як BYD, MG, Omoda та Jaecoo. Вони успішно продають не лише електрокари, а й гібриди та авто з ДВЗ, поступово зміцнюючи позиції в Європі.
У сегменті чистих електромобілів китайські бренди поки що не входять до топ-10, однак швидко нарощують продажі. Лідером ринку електрокарів залишається Tesla, хоча конкуренція з боку європейських моделей, зокрема Skoda та Renault, стає дедалі відчутнішою.
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Німецький автоконцерн Volkswagen закриває свій автомобільний завод у Дрездені, що сталося вперше за 88 років…
В Україні обговорюють ідею придорожнього техконтролю автомобілів прямо на дорогах. Мета - підвищити безпеку руху,…
BMW вдруге за пів року підвищує ціни на свої автомобілі. Згідно з внутрішнім повідомленням для…
Leave a Comment