Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Час читання: < 1 хв.
Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з двигунами внутрішнього згоряння все ще зберігають сильні позиції. За даними JATO, у жовтні продажі BEV і PHEV у Європі зросли на 4,8% у річному вимірі, а особливо швидко цей сегмент розвивається в Іспанії.

Загалом у жовтні 2025 року в країнах ЄС і Великій Британії зареєстрували понад 1,08 млн нових авто. З них близько 224 тисяч були повністю електричними — це на 33% більше, ніж рік тому. Водночас продажі автомобілів із ДВЗ знизилися на 17%.

Реклама

Найбільше зростання показала Іспанія, де продажі електрифікованих авто збільшилися на 15,4%. Польща та Німеччина також продемонстрували позитивну динаміку, але попри це більшість європейців і надалі обирають традиційні авто або звичайні гібриди.

Продажі плагін-гібридів зросли одразу на 41%, значною мірою завдяки китайським брендам, таким як BYD, MG, Omoda та Jaecoo. Вони успішно продають не лише електрокари, а й гібриди та авто з ДВЗ, поступово зміцнюючи позиції в Європі.

У сегменті чистих електромобілів китайські бренди поки що не входять до топ-10, однак швидко нарощують продажі. Лідером ринку електрокарів залишається Tesla, хоча конкуренція з боку європейських моделей, зокрема Skoda та Renault, стає дедалі відчутнішою.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Немає записів для відображення