Один з європейських автовиробників презентував нову бортову вантажівку з подовженою колісною базою та дворядною кабіною. Цей комерційний транспорт (LCV) побудований на платформі американського Ford Transit Custom.
У модельній лінійці німецького бренду вже давно представлені численні середньорозмірні фургони, орієнтовані на широкий спектр клієнтів – від сімейних мікроавтобусів до практичних вантажних моделей. Серед них добре знані Multivan, повністю електричний ID. Buzz, а також новітня генерація Transporter.
Transporter сьомого покоління, презентований минулого року, створювався у співпраці з компанією Ford. Він базується на тій самій архітектурі, що й оновлений Transit Custom. У гамі доступні панельні фургони з опціями на кшталт високого даху та подовженої колісної бази.
Особливою рисою Transporter є його доступність у варіанті пікап із подвійною кабіною – щось, що рідко зустрічається серед фургонів цього класу. При цьому, на відміну від Ford Ranger або VW Amarok, Transporter можна замовити як із дизельним мотором, так і з електричною силовою установкою.
Для тих, кому потрібно ще більше простору для вантажу, передбачена нова модифікація Flatbed DoKa – бортова версія з подвійною кабіною та відкритою вантажною платформою для перевезення габаритних речей.
Цей варіант отримав подовжену колісну базу – 3500 мм, а загальна довжина складає 5613 мм. Це на 263 мм довше, ніж у Amarok, при цьому завдяки компактнішому капоту більша частина додаткової довжини використовується на користь вантажного відсіку. Платформа має довжину 2169 мм і ширину 1945 мм, що суттєво перевищує показники типових пікапів середнього розміру за обсягом корисного простору.