Авто

Автомеханік назвав поради, що насправді шкодять авто

На сьогоднішній день в інтернеті можна зустріти масу порад для автомобілістів щодо догляду за машиною, які нібито можуть продовжити її термін служби. Деякі рекомендації дійсно працюють, а деякі навпаки сприяють передчасному виходу тих чи інших агрегатів з ладу. Яскравим прикладом можна назвати використання води у радіаторі.

Деякі автомобілісти як і раніше твердять, що на теплу пору року в радіатор будь-якої машини можна залити просту воду, і від цього не буде проблем, а вдасться непогано так заощадити. переваливши за позначку 100 градусів Цельсія.

Тож чи можна в таких умовах відмовлятися від рідини, що охолоджує, і лити воду? Категорично не можна цього робити. Більш того, під кожен двигун підбирається своя рідина, що охолоджує, відповідно до допусками. Якщо цього не зробити, велика можливість вбити силовий агрегат досить швидко. Окремо хочеться поговорити про те, чому взагалі автомобілісти дійшли питання заправки води в систему охолодження двигуна? Спочатку із спеціальними рідинами був дефіцит.

Пізніше на цьому намагалися заощадити, хоча б у теплу пору року. У наші ж дні це скоріше дуже дивний стереотип, що зжив себе. Важливо розуміти, що система охолодження двигуна повинна завжди перебувати у справному стані та забезпечувати активне охолодження блоку як у русі, так і в момент простою автомобіля. Якщо цього не відбувається, то мотор перегрівається і швидко виходить з ладу. До речі, сучасні ТЗ ще й вимогливі щодо обслуговування системи охолодження.

Якщо раніше автомобілістам достатньо було лише вчасно змінювати ОЖ, то зараз принагідно ще й проводиться промивання системи охолодження. Якщо цього не робити, то велика ймовірність утворення в охолодженній рідені осаду або відкладень, через що відбувається засмічення каналів та припинення нормальної циркуляції антифризу за системою. Автолюбителю слід промивати систему охолодження не рідше одного разу на два роки або при досягненні пробігу 40–50 тисяч кілометрів. Варто зазначити, що такий же регламент стали встановлювати багато виробників.

Окремо хотілося б поговорити про те, що в наш час ще й треба дивитися на рідину, що охолоджує. Слід вибирати цей склад виходячи з допусків, а також підбираючи хорошого виробника, що випускає якісну продукцію. На сучасних автомобілях від якості охолоджуючої рідини залежить багато чого, у тому числі й ресурс силового агрегату, який, якщо підходити до питання недбало, легко скорочується в два, а часом навіть і втричі через помилки автомобіліста.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Четвертий колір на світлофорі: як він змінить рух на дорогах

Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…

09.11.2025

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025