Новий BMW M2 CS 2026 показали на виставці Villa d’Este. Мюнхенці довели до розуму минулу версію, і тепер у цієї штуки 525 к.с., що на 45 к.с. більше, ніж у звичайного M2. Причому, це рівно стільки ж, скільки у M4. Так, молодший тепер нічим не поступається старшому за потужністю, а за вагою навіть легший – мінус майже 60 кг. Вся тяга йде тільки назад.
Зовні авто особливо не змінилося, але деталі зробили свою справу. Ті самі три величезні повітрозабірники, спойлер-чорна губа спереду, карбон ззаду, і звісно, фірмовий “качиний хвіст”. Дах, багажник, дзеркала – все з легких композитів. Золотисті ковані диски – як у справжніх спорткарів, а різноширока гума зроблена під трек. Усередині – карбон, алькантара, шкіряні “ковші” і купа фірмових дрібниць із логотипами M і CS. Суто спортивний підхід, без зайвої розкоші.
Під капотом усе серйозно: 3.0 R6 TwinPower Turbo, “автомат” на 8 ступенів і розгін до сотні за 3,8 секунди. Висоту кліренсу занизили на 5 мм, підвіску переналаштували, гальма можна взяти карбон-кераміку. Привід – тільки задній, жодних компромісів. Це вже не просто купе, а повноцінний трековий снаряд на кожен день. Навіть стокова версія видає чудові показники без допів.
Виробництво стартує в серпні на заводі в Мексиці, а до дилерів авто приїде ближче до листопада. Загалом зберуть близько 2000 штук на весь світ. Цінника поки що не озвучено, але за чутками буде близько 100 тисяч євро. Трохи дорожче за звичайний M2, але точно дешевше за M4 CS.