Заможні покупці продовжують уникати електромобілів , незважаючи на зростання їх популярності та покращення характеристик. Електричний транспорт зростає у світі, особливо у Китаї, але ринок преміум-сегменту залишається осторонь. Проблема полягає не в технології, а у сприйнятті: для багатих автомобілів важлива не лише потужність, а й ексклюзивність.
Великі марки, такі як Lamborghini та Ferrari , з обережністю підходять до електрифікації своїх моделей. У той час як Porsche переживає спад продажів Taycan , Rimac , незважаючи на свою інноваційність, не може продати всі заплановані одиниці Nevera . Причина проста — електромобілі перестали бути унікальними, вони стають дедалі доступнішими. У свою чергу, традиційні автомобілі з ДВЗ залишаються символом статусу, їх купівля — це сигнал про багатство та привілеї.
Єдиним винятком серед люксових марок, що активно освоюють електромобілі, є Rolls-Royce , чий Spectre став успішним на ринку. Тим не менш, він є винятком із загальної тенденції: VIP-покупці продовжують віддати перевагу моделям з традиційними двигунами, які забезпечують більше емоцій від водіння та унікальний звуковий досвід.
Таким чином, хоча електромобілі стають важливим елементом автомобільної індустрії, вони ще не здатні конкурувати з відчуттями та статусом, які пропонують машини з ДВЗ.
Renault розпочала продажі свого електричного кросовера Renault 4 на європейському ринку. Офіційно дебют новинки відбувся…
Mitsubishi оголосила ціни на всі комплектації оновленого кросовера Outlander 2025 року, після того як раніше…
Електромобілі продовжують змінювати ринок автомобілів, але їх порівняння із традиційними ДВЗ-моделями не завжди виправдане. На…
З розвитком ринку електричних автомобілів виникло чимало міфів, що стосуються цієї категорії транспорту. Одним із…
Не всі водії в Україні знають, що деякі штрафи за порушення ПДР можна оплатити з…
Місяць тому Volkswagen оголосила оновлені ціни на кросовер ID.4 2025 року. На невдоволення можливих покупців,…
Leave a Comment