Заможні покупці продовжують уникати електромобілів , незважаючи на зростання їх популярності та покращення характеристик. Електричний транспорт зростає у світі, особливо у Китаї, але ринок преміум-сегменту залишається осторонь. Проблема полягає не в технології, а у сприйнятті: для багатих автомобілів важлива не лише потужність, а й ексклюзивність.
Великі марки, такі як Lamborghini та Ferrari , з обережністю підходять до електрифікації своїх моделей. У той час як Porsche переживає спад продажів Taycan , Rimac , незважаючи на свою інноваційність, не може продати всі заплановані одиниці Nevera . Причина проста — електромобілі перестали бути унікальними, вони стають дедалі доступнішими. У свою чергу, традиційні автомобілі з ДВЗ залишаються символом статусу, їх купівля — це сигнал про багатство та привілеї.
Єдиним винятком серед люксових марок, що активно освоюють електромобілі, є Rolls-Royce , чий Spectre став успішним на ринку. Тим не менш, він є винятком із загальної тенденції: VIP-покупці продовжують віддати перевагу моделям з традиційними двигунами, які забезпечують більше емоцій від водіння та унікальний звуковий досвід.
Таким чином, хоча електромобілі стають важливим елементом автомобільної індустрії, вони ще не здатні конкурувати з відчуттями та статусом, які пропонують машини з ДВЗ.
У США почастішали випадки атак на електромобілі Tesla . Автомобілі Model 3, Model Y та…
BMW оголосила про відкликання X3 2025 модельного року через дефектні задні гальмівні шланги. Проблема торкається…
Якщо говорити про найдешевші автомобілі на глобальному ринку, то тут Індія знаходиться поза конкуренцією. Tata…
Автомобільна індустрія готується до значних змін через політику нового президента США, Дональда Трампа, який анонсував…
Audi завершує фінальні випробування нового покоління Q7, який вийде на ринок у 2026 році. Кросовер…
15-20 років тому на українському ринку старих автомобілів переважали імпортні моделі, і основним критерієм вибору…
Leave a Comment