Заможні покупці продовжують уникати електромобілів , незважаючи на зростання їх популярності та покращення характеристик. Електричний транспорт зростає у світі, особливо у Китаї, але ринок преміум-сегменту залишається осторонь. Проблема полягає не в технології, а у сприйнятті: для багатих автомобілів важлива не лише потужність, а й ексклюзивність.
Великі марки, такі як Lamborghini та Ferrari , з обережністю підходять до електрифікації своїх моделей. У той час як Porsche переживає спад продажів Taycan , Rimac , незважаючи на свою інноваційність, не може продати всі заплановані одиниці Nevera . Причина проста — електромобілі перестали бути унікальними, вони стають дедалі доступнішими. У свою чергу, традиційні автомобілі з ДВЗ залишаються символом статусу, їх купівля — це сигнал про багатство та привілеї.
Єдиним винятком серед люксових марок, що активно освоюють електромобілі, є Rolls-Royce , чий Spectre став успішним на ринку. Тим не менш, він є винятком із загальної тенденції: VIP-покупці продовжують віддати перевагу моделям з традиційними двигунами, які забезпечують більше емоцій від водіння та унікальний звуковий досвід.
Таким чином, хоча електромобілі стають важливим елементом автомобільної індустрії, вони ще не здатні конкурувати з відчуттями та статусом, які пропонують машини з ДВЗ.
Адвокат пояснює, як працює калькулятор виведення алкоголю з організму і чому він може вберегти водіїв…
Tesla призначила дату презентації наступного покоління Roadster. Генеральний директор Tesla Ілон Маск заявив на щорічних…
Минули часи, коли виробникам доводилося обирати між практичністю, комфортом і стилем під час створення кросоверів…
Багато українських водіїв і досі легковажно ставляться до страхування, сподіваючись, що проблеми омине. Особливо після…
Колишній американський автомеханік Скотті Кілмер, який після виходу на пенсію став популярним блогером на YouTube…
Післяпродажні комплекти автопілота захоплюють ринок, але експерти попереджають: без сертифікації та контролю такі системи перетворюють…
Leave a Comment