Заможні покупці продовжують уникати електромобілів , незважаючи на зростання їх популярності та покращення характеристик. Електричний транспорт зростає у світі, особливо у Китаї, але ринок преміум-сегменту залишається осторонь. Проблема полягає не в технології, а у сприйнятті: для багатих автомобілів важлива не лише потужність, а й ексклюзивність.
Великі марки, такі як Lamborghini та Ferrari , з обережністю підходять до електрифікації своїх моделей. У той час як Porsche переживає спад продажів Taycan , Rimac , незважаючи на свою інноваційність, не може продати всі заплановані одиниці Nevera . Причина проста — електромобілі перестали бути унікальними, вони стають дедалі доступнішими. У свою чергу, традиційні автомобілі з ДВЗ залишаються символом статусу, їх купівля — це сигнал про багатство та привілеї.
Єдиним винятком серед люксових марок, що активно освоюють електромобілі, є Rolls-Royce , чий Spectre став успішним на ринку. Тим не менш, він є винятком із загальної тенденції: VIP-покупці продовжують віддати перевагу моделям з традиційними двигунами, які забезпечують більше емоцій від водіння та унікальний звуковий досвід.
Таким чином, хоча електромобілі стають важливим елементом автомобільної індустрії, вони ще не здатні конкурувати з відчуттями та статусом, які пропонують машини з ДВЗ.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment