Renault розпочала продажі свого електричного кросовера Renault 4 на європейському ринку. Офіційно дебют новинки відбувся в жовтні на Паризькому автосалоні, а цього тижня стартували продажі, й дилери вже приймають замовлення.
Кросовер побудований на платформі AmpR Small і оснащений одним електромотором, який розташований на передній осі. Габарити: довжина 4144 мм, ширина 1808 мм, висота 1570 мм, колісна база 2624 мм, кліренс 181 мм. Багажник вміщує 420 л (1405 л при складених спинках задніх сидінь), а маса варіюється від 1335 до 1387 кг залежно від комплектації.
Renault 4 доступний у трьох комплектаціях: Evolution, Techno і Iconic. Базова версія Evolution коштує від 29 400 євро. Вона має електромотор потужністю 122 к.с., розгін до 100 км/год — за 9,2 с, максимальна швидкість — 150 км/год. Ємність батареї — 40 кВт*год, запас ходу на одній зарядці — 305 км за WLTP.
В комплекті також йдуть 10-дюймовий екран, клімат-контроль, тепловий насос і системи безпеки. Проте деякі опції, такі як зимовий пакет (350 євро), аксесуари та бризковики, доступні за додаткову плату.
Більш потужна версія Renault 4 з електромотором 150 к.с. і батареєю на 52 кВт*год коштує від 32 400 євро. Така модель розганяється до 100 км/год за 8,2 с і має запас ходу 404 км. Моделі Techno та Iconic мають таку ж потужність і батарею, їхня стартова ціна від 34 400 і 36 400 євро відповідно.
Компанія Nissan оголосила про початок масштабної реструктуризації, що передбачає закриття семи заводів із сімнадцяти і…
В інтерв'ю фахівець з технічного обслуговування автомобілів наголосив, що однією з найнебезпечніших поломок є витік…
У модельному ряду Lexus з'явиться нове спортивне купе - розкішна дводверна модель, яка стане преміальним…
Корейська компанія запустила на британському ринку оновлений кросовер Kia EV6 GT 2025 року. Зазначимо, що…
Перед настанням холодного сезону багато автовласників замислюються про заміну акумулятора і часто ставлять собі питання:…
На дорогах часто трапляються ситуації, коли водій ненавмисно опиняється в крайньому правому ряду перед світлофором…
Leave a Comment