Заможні покупці продовжують уникати електромобілів , незважаючи на зростання їх популярності та покращення характеристик. Електричний транспорт зростає у світі, особливо у Китаї, але ринок преміум-сегменту залишається осторонь. Проблема полягає не в технології, а у сприйнятті: для багатих автомобілів важлива не лише потужність, а й ексклюзивність.
Великі марки, такі як Lamborghini та Ferrari , з обережністю підходять до електрифікації своїх моделей. У той час як Porsche переживає спад продажів Taycan , Rimac , незважаючи на свою інноваційність, не може продати всі заплановані одиниці Nevera . Причина проста — електромобілі перестали бути унікальними, вони стають дедалі доступнішими. У свою чергу, традиційні автомобілі з ДВЗ залишаються символом статусу, їх купівля — це сигнал про багатство та привілеї.
Єдиним винятком серед люксових марок, що активно освоюють електромобілі, є Rolls-Royce , чий Spectre став успішним на ринку. Тим не менш, він є винятком із загальної тенденції: VIP-покупці продовжують віддати перевагу моделям з традиційними двигунами, які забезпечують більше емоцій від водіння та унікальний звуковий досвід.
Таким чином, хоча електромобілі стають важливим елементом автомобільної індустрії, вони ще не здатні конкурувати з відчуттями та статусом, які пропонують машини з ДВЗ.