Нове дослідження показало, що електрокари шкодять довкіллю навіть більше ніж дизельні автомобілі. При цьому, електрокари забруднюють повітря ще на етапі виробництва.
Про це свідчать результати нового дослідження Bloomberg, пише ТСН.
Низка провідних автовиробників ведуть гонитву зі створення все новіших моделей та намагаються виробляти якнайбільше електромобілів, щоб задовольнити попит.
Серед деталей, якими комплектують авто на електриці, чи не найціннішими є акумулятори. Їх виробництво потребує величезних грошових затрат та заводів для виробництва, які забруднюють повітря через використання на виробництві вугілля.
При цьому до 2021 року у світі буде виготовлено близько 10 мільйонів батарей потужністю 60 кВт/год. Більшість заводів, на яких виробляють акумулятори, розташовуються у Китаї, Таїланді та Німеччині.
Згідно із дослідженням Bloomberg New Energy Finance у Німеччині викиди вуглекислого газу від таких заводів на 74% перевищують загальні викиди CO2 від бензинових та дизельних автомобілів.
Так, німецькому автомобілю на пальному доведеться безперервно їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрів, перш ніж він забруднить довкілля так, як виробництво і експлуатація одного електричного Nissan Leaf.
Дослідники повідомляють, що із розвитком технологій ця тенденція зміниться, але наразі про це говорити зарано.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
View Comments
Нафтові магнати переходять у наступ.