Нове дослідження показало, що електрокари шкодять довкіллю навіть більше ніж дизельні автомобілі. При цьому, електрокари забруднюють повітря ще на етапі виробництва.
Про це свідчать результати нового дослідження Bloomberg, пише ТСН.
Низка провідних автовиробників ведуть гонитву зі створення все новіших моделей та намагаються виробляти якнайбільше електромобілів, щоб задовольнити попит.
Серед деталей, якими комплектують авто на електриці, чи не найціннішими є акумулятори. Їх виробництво потребує величезних грошових затрат та заводів для виробництва, які забруднюють повітря через використання на виробництві вугілля.
При цьому до 2021 року у світі буде виготовлено близько 10 мільйонів батарей потужністю 60 кВт/год. Більшість заводів, на яких виробляють акумулятори, розташовуються у Китаї, Таїланді та Німеччині.
Згідно із дослідженням Bloomberg New Energy Finance у Німеччині викиди вуглекислого газу від таких заводів на 74% перевищують загальні викиди CO2 від бензинових та дизельних автомобілів.
Так, німецькому автомобілю на пальному доведеться безперервно їхати близько трьох років, або 50 тисяч кілометрів, перш ніж він забруднить довкілля так, як виробництво і експлуатація одного електричного Nissan Leaf.
Дослідники повідомляють, що із розвитком технологій ця тенденція зміниться, але наразі про це говорити зарано.
Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для…
Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…
В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…
Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…
Volkswagen розширив лінійку свого популярного компактного позашляховика Tiguan 4Motion , додавши бензинову версію. Тепер модель…
Автомобілі з гібридними силовими установками по всьому світу набирають популярності. Вони вважаються перехідним варіантом між…
View Comments
Нафтові магнати переходять у наступ.