Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає плани по новому компактному пікапу. повного приводу та конструкцію несучого кузова.
Що варто знати про новинку
З моменту дебюту повністю електричної концепції EPU у 2023 році ходили чутки про створення гібридної версії для виробництва. Представники Toyota відкрито визнали, що їм був би цікавим конкурент Ford Maverick для ринку США, хоча обговорення продовжуються. Тепер, схоже, проект отримав зелене світло для Південної Америки, і очікується, що вантажівка прибуде до бразильських автосалонів протягом двох років.
Як повідомляє Motor1 Argentina , нова вантажівка є частиною значних інвестицій Toyota в регіон у розмірі 2,2 млрд доларів США, спочатку оголошених у березні 2024 року. Ці інвестиції охоплюють подальший розвиток платформи TNGA, а також удосконалені гібридні (HEV) і гібридні (PHEV) силові агрегати, що підключаються, зі збільшеною потужністю і опцією повного приводу.
На додаток до компактного пікапа дилерам повідомили, що Toyota планує застосувати модернізовані основи TNGA і нову гібридну систему до оновлених версій Corolla і Corolla Cross, призначених для бразильського ринку. RAV4, з базовим двигуном, сумісним як з бензином, так і та з етанолом.
Очікується, що дизайн нової вантажівки буде натхненний концепцією EPU, хоча модифікації будуть потрібні для розміщення різних основ. Концептуальний автомобіль мав довжину 5070 мм і вирізнявся великою колісною базою 3350 мм. Він також вирізнявся продуманою задньою частиною, яка б розширити його можливості з перевезення вантажів.
Позиційована нижче Toyota Hilux, поки неназвана модель конкуруватиме у переповненому сегменті в регіоні з такими конкурентами, як Fiat Toro, Ram Rampage, Ford Maverick та Chevrolet Montana. Toyota – не єдиний автовиробник, який придивляється до американського ринку компактних пікапів із цілісним кузовом; Renault, Nissan та Volkswagen також підтвердили плани з випуску аналогічних моделей у регіоні.