Toyota розпочала постачання нового покоління седана Camry навесні 2024 року. Одним із перших дилерських центрів, який отримав ці автомобілі, виявився автосалон, де працював користувач мережі, відомий як «Джуніор». Після звільнення він намагається привернути увагу Toyota до кількох потенційних проблем, виявлених у новій Camry.
За словами Джуніора, він не має жодних претензій до свого попереднього роботодавця чи Toyota:
«Я люблю Toyota. Люблю цю марку, люблю Lexus і все, що пов’язано з Toyota. Жодної ненависті – я просто хочу, щоб усі проблеми були вирішені».
Джуніор, маючи досвід володіння Camry 2020 року, зазначає дві головні проблеми, які він виявив у новій моделі:
Проблеми з системою контролю смуг руху:
Проблеми з бездротовим підключенням смартфона:
Деякі користувачі мережі прокоментували пости Джуніора, заявивши, що вони стикаються з такими ж проблемами у своїх Camry. Проте Toyota поки що не реагує на ці публікації.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment