Toyota розпочала постачання нового покоління седана Camry навесні 2024 року. Одним із перших дилерських центрів, який отримав ці автомобілі, виявився автосалон, де працював користувач мережі, відомий як «Джуніор». Після звільнення він намагається привернути увагу Toyota до кількох потенційних проблем, виявлених у новій Camry.
За словами Джуніора, він не має жодних претензій до свого попереднього роботодавця чи Toyota:
«Я люблю Toyota. Люблю цю марку, люблю Lexus і все, що пов’язано з Toyota. Жодної ненависті – я просто хочу, щоб усі проблеми були вирішені».
Джуніор, маючи досвід володіння Camry 2020 року, зазначає дві головні проблеми, які він виявив у новій моделі:
Проблеми з системою контролю смуг руху:
Проблеми з бездротовим підключенням смартфона:
Деякі користувачі мережі прокоментували пости Джуніора, заявивши, що вони стикаються з такими ж проблемами у своїх Camry. Проте Toyota поки що не реагує на ці публікації.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment