Toyota розпочала постачання нового покоління седана Camry навесні 2024 року. Одним із перших дилерських центрів, який отримав ці автомобілі, виявився автосалон, де працював користувач мережі, відомий як «Джуніор». Після звільнення він намагається привернути увагу Toyota до кількох потенційних проблем, виявлених у новій Camry.
За словами Джуніора, він не має жодних претензій до свого попереднього роботодавця чи Toyota:
«Я люблю Toyota. Люблю цю марку, люблю Lexus і все, що пов’язано з Toyota. Жодної ненависті – я просто хочу, щоб усі проблеми були вирішені».
Джуніор, маючи досвід володіння Camry 2020 року, зазначає дві головні проблеми, які він виявив у новій моделі:
Проблеми з системою контролю смуг руху:
Проблеми з бездротовим підключенням смартфона:
Деякі користувачі мережі прокоментували пости Джуніора, заявивши, що вони стикаються з такими ж проблемами у своїх Camry. Проте Toyota поки що не реагує на ці публікації.
Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…
Власники електричного хетчбека Volkswagen ID.3 у Великій Британії тепер можуть підвищити потужність свого авто, однак…
Купівля недорогого автомобіля завжди передбачає певний компроміс між вартістю, комфортом і надійністю. Одним із головних…
На заводі Tesla у Фрімонті (Каліфорнія) було помічено корпуси кількох відлитих під тиском автомобілів, які…
Концерн Mercedes-Benz спільно з TSR Group запустив пілотний центр з утилізації та переробки автомобілів, які…
В Україні адміністративні штрафи залишаються найпоширенішим видом покарання для водіїв. Зазвичай, коли поліцейський фіксує порушення,…
Leave a Comment