Toyota розпочала постачання нового покоління седана Camry навесні 2024 року. Одним із перших дилерських центрів, який отримав ці автомобілі, виявився автосалон, де працював користувач мережі, відомий як «Джуніор». Після звільнення він намагається привернути увагу Toyota до кількох потенційних проблем, виявлених у новій Camry.
За словами Джуніора, він не має жодних претензій до свого попереднього роботодавця чи Toyota:
«Я люблю Toyota. Люблю цю марку, люблю Lexus і все, що пов’язано з Toyota. Жодної ненависті – я просто хочу, щоб усі проблеми були вирішені».
Джуніор, маючи досвід володіння Camry 2020 року, зазначає дві головні проблеми, які він виявив у новій моделі:
Проблеми з системою контролю смуг руху:
Проблеми з бездротовим підключенням смартфона:
Деякі користувачі мережі прокоментували пости Джуніора, заявивши, що вони стикаються з такими ж проблемами у своїх Camry. Проте Toyota поки що не реагує на ці публікації.
Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…
Автомобільна промисловість знову опинилася на межі кризи. Після пандемії галузь лише почала оговтуватися від дефіциту…
Оновлена Toyota Corolla Cross 2026 модельного року, призначена для ринку Північної Америки, успішно пройшла сертифікаційні…
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Leave a Comment