Toyota розпочала постачання нового покоління седана Camry навесні 2024 року. Одним із перших дилерських центрів, який отримав ці автомобілі, виявився автосалон, де працював користувач мережі, відомий як «Джуніор». Після звільнення він намагається привернути увагу Toyota до кількох потенційних проблем, виявлених у новій Camry.
За словами Джуніора, він не має жодних претензій до свого попереднього роботодавця чи Toyota:
«Я люблю Toyota. Люблю цю марку, люблю Lexus і все, що пов’язано з Toyota. Жодної ненависті – я просто хочу, щоб усі проблеми були вирішені».
Джуніор, маючи досвід володіння Camry 2020 року, зазначає дві головні проблеми, які він виявив у новій моделі:
Проблеми з системою контролю смуг руху:
Проблеми з бездротовим підключенням смартфона:
Деякі користувачі мережі прокоментували пости Джуніора, заявивши, що вони стикаються з такими ж проблемами у своїх Camry. Проте Toyota поки що не реагує на ці публікації.
Літня спека створює проблеми для українських водіїв, оскільки автомобілі швидко нагріваються під прямими сонячними променями,…
Kia вперше показала рамний позашляховик Tasman на автошоу Busan Mobility Show. Автомобіль залишається прихованим під…
Згідно з законопроєктом №11365, зареєстрованим у Верховній Раді України 21 червня 2024 року, можуть бути…
Ті, хто чекає на появу Nissan Patrol нового покоління, можна назвати найбільш терплячими людьми на…
Надійність тієї чи іншої машини нерідко визначається тим, наскільки міцним є її двигун. Але які…
Дотримання правил дорожнього руху є ключовим для безпеки на дорогах, але чи завжди необхідно їх…
Leave a Comment