Toyota розпочала постачання нового покоління седана Camry навесні 2024 року. Одним із перших дилерських центрів, який отримав ці автомобілі, виявився автосалон, де працював користувач мережі, відомий як «Джуніор». Після звільнення він намагається привернути увагу Toyota до кількох потенційних проблем, виявлених у новій Camry.
За словами Джуніора, він не має жодних претензій до свого попереднього роботодавця чи Toyota:
«Я люблю Toyota. Люблю цю марку, люблю Lexus і все, що пов’язано з Toyota. Жодної ненависті – я просто хочу, щоб усі проблеми були вирішені».
Джуніор, маючи досвід володіння Camry 2020 року, зазначає дві головні проблеми, які він виявив у новій моделі:
Проблеми з системою контролю смуг руху:
Проблеми з бездротовим підключенням смартфона:
Деякі користувачі мережі прокоментували пости Джуніора, заявивши, що вони стикаються з такими ж проблемами у своїх Camry. Проте Toyota поки що не реагує на ці публікації.
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Безалкогольне пиво здається таким безневинним, правда? Але якщо ви плануєте сісти за кермо, то краще…
До номінації «Легковий автомобіль року» цього року включили азіатські моделі Honda Civic Hybrid, Kia K4…
На дорогах країни бувають не найякісніші ділянки, які можуть призвести до пошкодження покришок. Більшу шкоду…
Leave a Comment