Екс-співробітник Toyota попередив покупців нової Camry

Час читання: < 1 хв.
0
Екс-співробітник Toyota попередив покупців нової Camry

Toyota розпочала постачання нового покоління седана Camry навесні 2024 року. Одним із перших дилерських центрів, який отримав ці автомобілі, виявився автосалон, де працював користувач мережі, відомий як «Джуніор». Після звільнення він намагається привернути увагу Toyota до кількох потенційних проблем, виявлених у новій Camry.

За словами Джуніора, він не має жодних претензій до свого попереднього роботодавця чи Toyota:

«Я люблю Toyota. Люблю цю марку, люблю Lexus і все, що пов’язано з Toyota. Жодної ненависті – я просто хочу, щоб усі проблеми були вирішені».

Джуніор, маючи досвід володіння Camry 2020 року, зазначає дві головні проблеми, які він виявив у новій моделі:

Проблеми з системою контролю смуг руху:

  • Нова Camry інколи неправильно сприймає маленькі лінії гудрону, якими закладають тріщини в асфальті, або дорожні відбивачі як смуги руху. Це призводить до того, що система контролю руху в смугах починає коригувати становище автомобіля кермом, що може призвести до серйозної аварії.

Проблеми з бездротовим підключенням смартфона:

  • Після відключення бездротового підключення смартфона, щоб знову підключити його, необхідно заглушити автомобіль, від’єднати цифровий ключ, а потім знову підключити його. Якщо ця процедура не виконується в такій послідовності, єдиний спосіб підключити телефон до мультимедійної системи машини – використовувати дріт.

Деякі користувачі мережі прокоментували пости Джуніора, заявивши, що вони стикаються з такими ж проблемами у своїх Camry. Проте Toyota поки що не реагує на ці публікації.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!