Після того, як Porsche Taycan отримав широке оновлення в середині життєвого циклу цього року, справедливо, що його родинна модель наслідуватиме цей приклад. Представляємо вам Audi E-Tron GT 2025, який отримав ряд оновлень, що збільшують потужність, швидкість зарядки і запас ходу. Тепер буде три різні версії на вибір: S E-Tron GT, RS E-Tron GT та флагманська RS E-Tron GT Performance. Про це розповіли у прес-службі марки .
Нова флагманська модель марки з Інгольштадта стала найпотужнішим серійним автомобілем Audi за всю історію. Вона має значні 912 к.с., але все ж таки поступається монструозному Porsche Taycan Turbo GT з його 1019 к.с. Крім того, що це найпотужніший автомобіль із чотирма кільцями на емблемі, він також найшвидший. Для розгону до 100 км/год йому потрібно всього 2,5 секунди, що на дві десяті секунди повільніше, ніж у Porsche.
Моделі з меншою потужністю також не відстають. RS E-Tron має 845 к.с. і розганяється за 2,8 секунди, а базовий E-Tron має 671 л. і сягає 100 км/год за 3,4 секунди. Максимальна швидкість моделей з індексом RS становить 250 км/год, тоді як базова версія сягає 245 км/год. Всі три моделі оснащені двома електродвигунами, що забезпечують повний привід. Audi заявляє, що конфігурація з одним двигуном і заднім приводом не планується.
Крім збільшеної потужності та швидкості, електричний седан отримав покращену батарею. Корисна ємність збільшилася з 84 кВт/год до 97 кВт/год, а вага зменшилась на 9 кг. Однак акумулятор все ще важить 625 кг. Є й хороші новини про зарядку: тепер батарея підтримує максимальну потужність заряджання 320 кВт замість колишніх 270 кВт. В ідеальних умовах батарея заряджається з 10 до 80 відсотків за 18 хвилин. Для заповнення запасу на 280 км потрібно лише 10 хвилин заряджання.
Навіть базова версія отримала нову двокамерну двоклапанну пневматичну підвіску. Ця активна система може опустити автомобіль на 5,3-7,6 см за лічені секунди для максимального комфорту при проїзді нерівностями. Для RS E-Tron GT Performance підвіска має особливий режим для треків.
Хоча E-Tron GT досі виглядає як автомобіль з майбутнього, у ньому є деякі посилання до минулого. Наприклад, 21-дюймові ковані колеса нагадують про концепт Audi Avus Quattro 1991 року. Всередині цифрова панель приладів RS E-Tron GT Performance має білу тему, що відсилає до RS2 Avant 1994 року.
У Німеччині E-Tron GT 2025 року стартує з позначки €126 000, RS E-Tron GT коштує €147 500, а RS E-Tron GT Performance продається за € 160500.