Безпека транспортних засобів пройшла довгий шлях і в останні роки раніше вважалися передовими системи безпеки на кшталт контролю стійкості та бічні «аірбеги» входять до базової комплектації більшості машин.
Але в останні роки автовиробники наголошують на нових технологіях – зокрема найсучасніших системах допомоги водієві (так звані ADAS). Вони дають змогу не справлятися з наслідками ДТП, а просто не потрапляти в аварії.
Напередодні Страховий інститут дорожньої безпеки IIHS перевірив на роботу систем ADAS найпопулярніші компактні кросовери: від Toyota RAV4 та Honda CR-V до Mazda CX-5, Hyundai Tucson та Mitsubishi Outlander. І суворі тести американської організації пройшов лише один представник цього класу.
Компактним SUV із найпередовішою системою допомоги водієві виявився Subaru Forester. Як і всі інші автомобілі, що пройшли випробування, він мав попереджати і уникати зіткнень з іншими учасниками симуляції дорожнього руху на швидкостях до 50, 60 і 70 км/год.
У результаті «Форестер» виявився єдиною моделлю у своєму класі, якій вдалося не тільки заздалегідь поінформувати водія про потенційну ДТП, а й зупинятися до зіткнення з перешкодою (чи то автомобіль, мотоцикл чи напівпричіп) з усіх вищевказаних швидкостей.
У звіті IIHS говориться, що автомобіль починав уповільнюватися ще до того, як автономна система екстреного гальмування спрацьовувала на повну силу, тим самим дозволяючи помітно знижувати ймовірність аварії.