Авто

Експерти назвали найпоширеніші несправності підвісок Honda

Share

Автомобілі Honda вважаються одними із найнадійніших у списку японських машин, але навіть їм властиві певні технічні проблеми. Наприклад, у «Хонд» є кілька болячок, пов’язаних їх підвісками.

Експерт порталу Motorbiscuit, який пропрацював у профільному автосервісі Honda більше 10 років, і встиг за цей час оцінити надійність таких моделей як Civic, Accord, CR-V, Pilot, Odyssey і Ridgeline, назвав три найпоширеніші несправності підвісок цих автомобілів.

Стійки та втулки стабілізаторів поперечної стійкості

Симптоми : гримливий і тупий стукіт

Вартість ремонту: низька

Стабілізатори поперечної стійкості допомагають запобігати розгойдування кузова автомобіля в поворотах і кінцевими ланками кріплять штангу до нижніх важелів підвіски. Тоді як втулки стабілізатора поперечної стійкості являють собою невеликі стислі гумові стрічки, які захоплюють стабілізатор і допомагають поглинати удари.

Як стійки, так і втулки стабілізатора – це витратні деталі підвіски, а значить піддаються відносно легкій та недорогій заміні. 

Нижні сайлентблоки важелів підвіски

Симптоми : скрипи, стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Сайлентблоки важелів підвіски є стислими гумовими «пончиками», запресованими в нижні важелі підвіски. Вони забезпечують подушку, що амортизує, навколо сполучного болта, який проходить через втулку і з’єднує важіль з рамою. 

Згодом як у «Хондах», так і машинах інших марок, спресована гума має властивість висихати та тріскатися. Чим гіршим стане стан гуми, тим менш здатними будуть сайлентблоки в утримуванні сполучних болтів на місці належним чином. 

Нижні кульові опори

Симптоми : стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Нижні кульові опори – це елемент підвіски, який допомагає забезпечити гнучке з’єднання між нижнім важелем та поворотним кулаком. Вони запресовані в нижні важелі підвіски і прикриті гумовими пильовиками.

При їзді поганими дорогами, а також потраплянні під пильовики абразивних речовин, кульові починають видавати характерні стуки. А ударні навантаження створюють для зношених опор ситуацію, коли в одній із великих ям їх може вирвати з кулака.

Тому власникам «Хонд» радять періодично перевіряти їх та міняти як окремо, так і спільно з важелями.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

У мережі опублікували знімки салону нового NIO Firefly

В мережі з'явилися перші шпигунські фотографії інтер'єру нового електромобіля під кодовою назвою "Світлячок" (Firefly), який…

23.09.2024

McLaren готується до випуску чотиридверної моделі

McLaren готується до запуску свого першого чотиридверного автомобіля в першій половині 2028 року, що може…

23.09.2024

Як не втратити 500 гривень даремно: поради щодо незаконних штрафів для водіїв

Адміністративні штрафи є найпоширенішим покаранням для українських водіїв за порушення правил дорожнього руху. Однак не…

23.09.2024

Ferrari планує випустити свій перший електромобіль до 2026 року

Ferrari готується до виходу на ринок електромобілів, спираючись на свою славну історію бензинових суперкарів. За…

23.09.2024

Експерт розкрив неочевидний факт про шини, що може призвести до ДТП

Камінь, який застряг у протекторі шини, може стати причиною її вибуху та викликати ДТП. «На…

23.09.2024

Як зменшити споживання пального: корисні рекомендації для водіїв

Паливо стає все дорожчим. З 2020 до 2024 року його ціна в деяких регіонах зросла…

23.09.2024