Авто

Експерти назвали найпоширеніші несправності підвісок Honda

Автомобілі Honda вважаються одними із найнадійніших у списку японських машин, але навіть їм властиві певні технічні проблеми. Наприклад, у «Хонд» є кілька болячок, пов’язаних їх підвісками.

Експерт порталу Motorbiscuit, який пропрацював у профільному автосервісі Honda більше 10 років, і встиг за цей час оцінити надійність таких моделей як Civic, Accord, CR-V, Pilot, Odyssey і Ridgeline, назвав три найпоширеніші несправності підвісок цих автомобілів.

Стійки та втулки стабілізаторів поперечної стійкості

Симптоми : гримливий і тупий стукіт

Вартість ремонту: низька

Стабілізатори поперечної стійкості допомагають запобігати розгойдування кузова автомобіля в поворотах і кінцевими ланками кріплять штангу до нижніх важелів підвіски. Тоді як втулки стабілізатора поперечної стійкості являють собою невеликі стислі гумові стрічки, які захоплюють стабілізатор і допомагають поглинати удари.

Як стійки, так і втулки стабілізатора – це витратні деталі підвіски, а значить піддаються відносно легкій та недорогій заміні. 

Нижні сайлентблоки важелів підвіски

Симптоми : скрипи, стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Сайлентблоки важелів підвіски є стислими гумовими «пончиками», запресованими в нижні важелі підвіски. Вони забезпечують подушку, що амортизує, навколо сполучного болта, який проходить через втулку і з’єднує важіль з рамою. 

Згодом як у «Хондах», так і машинах інших марок, спресована гума має властивість висихати та тріскатися. Чим гіршим стане стан гуми, тим менш здатними будуть сайлентблоки в утримуванні сполучних болтів на місці належним чином. 

Нижні кульові опори

Симптоми : стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Нижні кульові опори – це елемент підвіски, який допомагає забезпечити гнучке з’єднання між нижнім важелем та поворотним кулаком. Вони запресовані в нижні важелі підвіски і прикриті гумовими пильовиками.

При їзді поганими дорогами, а також потраплянні під пильовики абразивних речовин, кульові починають видавати характерні стуки. А ударні навантаження створюють для зношених опор ситуацію, коли в одній із великих ям їх може вирвати з кулака.

Тому власникам «Хонд» радять періодично перевіряти їх та міняти як окремо, так і спільно з важелями.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

Toyota готує найкомпактніший Land Cruiser у своїй історії

У Toyota готують новий компактний позашляховик, який стане найдоступнішою моделлю у легендарній лінійці Land Cruiser.…

10.10.2025

Названо найнадійніші автомобілі, здатні подолати понад 400 тисяч кілометрів

Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…

10.10.2025

Volkswagen представив електроседан ID.Unyx 07 (ФОТО)

Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…

10.10.2025

Оновлений Nissan X-Trail отримає новий дизайн і гібридну систему

Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…

10.10.2025

У Японії стартували продажі нового Nissan Leaf із запасом ходу понад 670 км

Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…

10.10.2025

Названо ризики придбання старої машини з маленьким пробігом

Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…

10.10.2025