Авто

Експерти назвали найпоширеніші несправності підвісок Honda

Share

Автомобілі Honda вважаються одними із найнадійніших у списку японських машин, але навіть їм властиві певні технічні проблеми. Наприклад, у «Хонд» є кілька болячок, пов’язаних їх підвісками.

Експерт порталу Motorbiscuit, який пропрацював у профільному автосервісі Honda більше 10 років, і встиг за цей час оцінити надійність таких моделей як Civic, Accord, CR-V, Pilot, Odyssey і Ridgeline, назвав три найпоширеніші несправності підвісок цих автомобілів.

Стійки та втулки стабілізаторів поперечної стійкості

Симптоми : гримливий і тупий стукіт

Вартість ремонту: низька

Стабілізатори поперечної стійкості допомагають запобігати розгойдування кузова автомобіля в поворотах і кінцевими ланками кріплять штангу до нижніх важелів підвіски. Тоді як втулки стабілізатора поперечної стійкості являють собою невеликі стислі гумові стрічки, які захоплюють стабілізатор і допомагають поглинати удари.

Як стійки, так і втулки стабілізатора – це витратні деталі підвіски, а значить піддаються відносно легкій та недорогій заміні. 

Нижні сайлентблоки важелів підвіски

Симптоми : скрипи, стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Сайлентблоки важелів підвіски є стислими гумовими «пончиками», запресованими в нижні важелі підвіски. Вони забезпечують подушку, що амортизує, навколо сполучного болта, який проходить через втулку і з’єднує важіль з рамою. 

Згодом як у «Хондах», так і машинах інших марок, спресована гума має властивість висихати та тріскатися. Чим гіршим стане стан гуми, тим менш здатними будуть сайлентблоки в утримуванні сполучних болтів на місці належним чином. 

Нижні кульові опори

Симптоми : стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Нижні кульові опори – це елемент підвіски, який допомагає забезпечити гнучке з’єднання між нижнім важелем та поворотним кулаком. Вони запресовані в нижні важелі підвіски і прикриті гумовими пильовиками.

При їзді поганими дорогами, а також потраплянні під пильовики абразивних речовин, кульові починають видавати характерні стуки. А ударні навантаження створюють для зношених опор ситуацію, коли в одній із великих ям їх може вирвати з кулака.

Тому власникам «Хонд» радять періодично перевіряти їх та міняти як окремо, так і спільно з важелями.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

Торгівля вживаними авто стане простішою: закон підписано Зеленським

Президент України Володимир Зеленський підписав новий закон, що спрощує процедуру торгівлі вживаними автомобілями. Документ опублікували…

03.01.2025

Нові дорожні камери зможуть визначати стан алкогольного сп’яніння водіїв

У Великій Британії на дорогах почали використовувати камери зі штучним інтелектом, які вміють розпізнавати п’яних…

03.01.2025

За кермо після свят: як швидко привести себе до тями

Святкові дні зазвичай наповнені веселощами, вечірками та алкоголем, але важливо пам’ятати, що після вихідних потрібно…

03.01.2025

Volkswagen ID.3 готується до масштабної модернізації

Volkswagen анонсував велике оновлення свого електричного хетчбека ID.3 , яке планується до випуску у 2026…

03.01.2025

Перше фото найдешевшого кросовера Tesla 2025 року: що зміниться в дизайні

Найдешевший кросовер Tesla 2025 року готують до прем’єри. Хоча автомобіль уже вирушив у виробництво. Тепер…

03.01.2025

Електромобілі подорожчають: Renault прогнозує значне зростання вартості до 2030 року

Renault попереджає: нові регуляції Євросоюзу можуть підвищити вартість автомобілів на 40% до 2030 року. Що…

03.01.2025