Авто

Експерти назвали найпоширеніші несправності підвісок Honda

Автомобілі Honda вважаються одними із найнадійніших у списку японських машин, але навіть їм властиві певні технічні проблеми. Наприклад, у «Хонд» є кілька болячок, пов’язаних їх підвісками.

Експерт порталу Motorbiscuit, який пропрацював у профільному автосервісі Honda більше 10 років, і встиг за цей час оцінити надійність таких моделей як Civic, Accord, CR-V, Pilot, Odyssey і Ridgeline, назвав три найпоширеніші несправності підвісок цих автомобілів.

Стійки та втулки стабілізаторів поперечної стійкості

Симптоми : гримливий і тупий стукіт

Вартість ремонту: низька

Стабілізатори поперечної стійкості допомагають запобігати розгойдування кузова автомобіля в поворотах і кінцевими ланками кріплять штангу до нижніх важелів підвіски. Тоді як втулки стабілізатора поперечної стійкості являють собою невеликі стислі гумові стрічки, які захоплюють стабілізатор і допомагають поглинати удари.

Як стійки, так і втулки стабілізатора – це витратні деталі підвіски, а значить піддаються відносно легкій та недорогій заміні. 

Нижні сайлентблоки важелів підвіски

Симптоми : скрипи, стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Сайлентблоки важелів підвіски є стислими гумовими «пончиками», запресованими в нижні важелі підвіски. Вони забезпечують подушку, що амортизує, навколо сполучного болта, який проходить через втулку і з’єднує важіль з рамою. 

Згодом як у «Хондах», так і машинах інших марок, спресована гума має властивість висихати та тріскатися. Чим гіршим стане стан гуми, тим менш здатними будуть сайлентблоки в утримуванні сполучних болтів на місці належним чином. 

Нижні кульові опори

Симптоми : стуки

Вартість ремонту : від низької до середньої

Нижні кульові опори – це елемент підвіски, який допомагає забезпечити гнучке з’єднання між нижнім важелем та поворотним кулаком. Вони запресовані в нижні важелі підвіски і прикриті гумовими пильовиками.

При їзді поганими дорогами, а також потраплянні під пильовики абразивних речовин, кульові починають видавати характерні стуки. А ударні навантаження створюють для зношених опор ситуацію, коли в одній із великих ям їх може вирвати з кулака.

Тому власникам «Хонд» радять періодично перевіряти їх та міняти як окремо, так і спільно з важелями.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

Volkswagen оскаржує позов власників ID.4 через сенсорні кнопки на кермі

Після кількох місяців судових позовів у США, де власники електричного кросовера ID.4 звинуватили Volkswagen у…

22.11.2025

Перші зображення нового кросовера, що замінить Mazda CX-3

За останнє десятиліття кросовери Mazda стали одними з найпопулярніших серед шанувальників японських авто завдяки зручності,…

22.11.2025

Поліція посилює контроль за зимовими шинами: що варто знати водіям

У листопаді поліція активніше перевіряє стан шин і частіше штрафує за невідповідну гуму. Хоча конкретних…

22.11.2025

Експерт розповів, при якій температурі двигун із мастилом 5W-30 та 5W-40 виходить з ладу

Багато водіїв уважно стежать за станом авто й перед холодами замінюють моторну оливу, щоб полегшити…

22.11.2025

Audi представила свій перший електрокросовер без фірмових кілець

На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…

21.11.2025

Ford представив модернізований Mondeo: перші фото

На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…

21.11.2025