Після кількох місяців судових позовів у США, де власники електричного кросовера ID.4 звинуватили Volkswagen у небезпеці через сенсорні кнопки на кермі, німецький автовиробник подав клопотання про відхилення справи. Позивачі стверджують, що сенсорні кнопки ненавмисно активують адаптивний круїз-контроль, що іноді призводить до аварій, а деякі з них навіть зізнаються, що тепер бояться керувати своїми авто через можливий ризик.
Volkswagen же заперечує будь-яку несправність і стверджує, що випадкове включення системи може лише засмутити водія, але не становить технічної проблеми. Коментуючи один із інцидентів, коли позивачка зачепила кнопку активації адаптивного круїз-контролю під час паркування і її авто розігналося та врізалося в дерево, представники VW зазначили, що водійка не намагалася натиснути на гальмо. Щодо іншої подібної ДТП адвокати компанії наголошують, що немає свідчень події, оскільки реєстратор машини не працював.
У Volkswagen додають, що гарантійні вимоги колективного позову не мають підстав, а самі позивачі не змогли чітко вказати на дефект, який нібито характерний для електричного кросовера ID.4.
За останнє десятиліття кросовери Mazda стали одними з найпопулярніших серед шанувальників японських авто завдяки зручності,…
У листопаді поліція активніше перевіряє стан шин і частіше штрафує за невідповідну гуму. Хоча конкретних…
Багато водіїв уважно стежать за станом авто й перед холодами замінюють моторну оливу, щоб полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Leave a Comment