Після кількох місяців судових позовів у США, де власники електричного кросовера ID.4 звинуватили Volkswagen у небезпеці через сенсорні кнопки на кермі, німецький автовиробник подав клопотання про відхилення справи. Позивачі стверджують, що сенсорні кнопки ненавмисно активують адаптивний круїз-контроль, що іноді призводить до аварій, а деякі з них навіть зізнаються, що тепер бояться керувати своїми авто через можливий ризик.
Volkswagen же заперечує будь-яку несправність і стверджує, що випадкове включення системи може лише засмутити водія, але не становить технічної проблеми. Коментуючи один із інцидентів, коли позивачка зачепила кнопку активації адаптивного круїз-контролю під час паркування і її авто розігналося та врізалося в дерево, представники VW зазначили, що водійка не намагалася натиснути на гальмо. Щодо іншої подібної ДТП адвокати компанії наголошують, що немає свідчень події, оскільки реєстратор машини не працював.
У Volkswagen додають, що гарантійні вимоги колективного позову не мають підстав, а самі позивачі не змогли чітко вказати на дефект, який нібито характерний для електричного кросовера ID.4.
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Leave a Comment