Новини

Електромобілі зіткнулися з новими складнощами: чому вони зараз нікому не потрібні

Share

Проблема падаючої залишкової вартості та дорожчих лізингових пропозицій ускладнює використання електромобілів. Лізинг став популярним способом залучення споживачів до електромобілів. Однак, згідно з даними ALG, залишкова вартість електромобілів знизилася, що робить лізинг більш витратним для автовиробників у третьому кварталі.

ALG кожні два місяці публікує посібник з автолізингу, надаючи кредиторам об’єктивно розраховані залишкові вартості – прогнозовану майбутню вартість автомобіля чи іншого активу. Різниця між ціною та залишковою вартістю, поряд із відсотковими ставками та можливими стимулами, визначає щомісячний платіж, який часто є вирішальним для споживачів.

ALG постійно моніторить ринок, особливо оптові аукціони, де часто продаються автомобілі після закінчення лізингу, і вже деякий час знижує залишкові вартості, повідомив Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітики JD Power.

Причина проста: домінуючий гравець на ринку електромобілів у США, Tesla, знизив ціни на свої популярні моделі Model Y та Model 3. Це призвело до падіння вартості уживаних Tesla і, відповідно, автомобілів конкурентів.

“Зниження цін Tesla чинило величезний тиск на вартість уживаних електромобілів,” – сказав Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітиці JD Power.

Якщо вживані електромобілі сьогодні коштують менше, ніж кілька місяців тому, логічно припустити, що їхня майбутня вартість — наприклад, через три роки — також буде нижчою, ніж передбачалося до зміни цінової політики Tesla.

Автомобілі, як правило, втрачають у вартості з часом — принаймні протягом терміну лізингу, який закінчується задовго до того, як автомобіль може стати класикою.

Також існує ймовірність зниження процентних ставок, що вказував Ілон Маск як причину зниження цін на Tesla. Однак, з урахуванням того, що економіка США зростає швидше за свої аналоги, інфляція не знизилася до цільового рівня в 2%, що відкладає зниження ставок за короткостроковими кредитами, які встановлюють базу для інших форм кредитування, таких як іпотека, кредитні картки та автокредити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Патрульні розповіли, що необхідно мати в авто кожному водієві

Перед дорогою завжди варто перевірити, чи є в машині все необхідне. Це не просто про…

30.12.2024

Як обрати авто в Україні: три найкращі варіанти для покупки

Український ринок авто з пробігом – це взагалі мій улюблений спосіб знайти щось цікаве за…

30.12.2024

Як обрати вживане авто: п’ять критеріїв, які варто врахувати

Коли вибираєш машину на вторинному ринку, важливо звернути увагу на кілька моментів, щоб потім не…

30.12.2024

Mazda завершує випуск електричної версії MX-30

Mazda офіційно завершила виробництво своєї повністю електричної версії MX-30 EV. EV із роторним двигуном продовжує…

30.12.2024

Дослідження 2024 року: названо найнадійніші автомобільні бренди

2024 року японська компанія Subaru посіла перше місце в рейтингу найнадійніших автовиробників, отримавши 68 балів…

30.12.2024

Електрокросовер Hyundai OE вперше помічено під час випробувань

Компанія Hyundai вже має у своїй лінійці електромобілі, що випускаються під суббрендом Ioniq. Але незабаром…

30.12.2024