Новини

Електромобілі зіткнулися з новими складнощами: чому вони зараз нікому не потрібні

Share

Проблема падаючої залишкової вартості та дорожчих лізингових пропозицій ускладнює використання електромобілів. Лізинг став популярним способом залучення споживачів до електромобілів. Однак, згідно з даними ALG, залишкова вартість електромобілів знизилася, що робить лізинг більш витратним для автовиробників у третьому кварталі.

ALG кожні два місяці публікує посібник з автолізингу, надаючи кредиторам об’єктивно розраховані залишкові вартості – прогнозовану майбутню вартість автомобіля чи іншого активу. Різниця між ціною та залишковою вартістю, поряд із відсотковими ставками та можливими стимулами, визначає щомісячний платіж, який часто є вирішальним для споживачів.

ALG постійно моніторить ринок, особливо оптові аукціони, де часто продаються автомобілі після закінчення лізингу, і вже деякий час знижує залишкові вартості, повідомив Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітики JD Power.

Причина проста: домінуючий гравець на ринку електромобілів у США, Tesla, знизив ціни на свої популярні моделі Model Y та Model 3. Це призвело до падіння вартості уживаних Tesla і, відповідно, автомобілів конкурентів.

“Зниження цін Tesla чинило величезний тиск на вартість уживаних електромобілів,” – сказав Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітиці JD Power.

Якщо вживані електромобілі сьогодні коштують менше, ніж кілька місяців тому, логічно припустити, що їхня майбутня вартість — наприклад, через три роки — також буде нижчою, ніж передбачалося до зміни цінової політики Tesla.

Автомобілі, як правило, втрачають у вартості з часом — принаймні протягом терміну лізингу, який закінчується задовго до того, як автомобіль може стати класикою.

Також існує ймовірність зниження процентних ставок, що вказував Ілон Маск як причину зниження цін на Tesla. Однак, з урахуванням того, що економіка США зростає швидше за свої аналоги, інфляція не знизилася до цільового рівня в 2%, що відкладає зниження ставок за короткостроковими кредитами, які встановлюють базу для інших форм кредитування, таких як іпотека, кредитні картки та автокредити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ford відкликає Bronco Sport через проблеми з батареями

Ford знову оголосив про відкликання деяких автомобілів Bronco Sport 2024 року випуску через несправність програмного…

25.09.2024

Новий кросовер Kia Sportage вперше показали на фото

Kia проводить тестування оновленого Sportage, який планують випустити на ринок у наступному році як модель…

25.09.2024

Автогаз в Україні подорожчав: що варто знати водіям

Станом на 24 вересня 2024 року український паливний ринок демонструє змішану динаміку цін на різні…

25.09.2024

Електрична Lancia Delta дебютує у 2028 році

Lancia готує повернення легендарної моделі Delta, яка буде повністю електричною. У 2028 році цей культовий…

25.09.2024

Представлені нові двигуни для BMW 5-Series Touring та електричного i5 Touring

BMW розширює асортимент двигунів для універсала 5-Series та його електричної версії i5 Touring. Якщо раніше…

25.09.2024

Skoda розкрила дату прем’єри недорогого кросовера Elroq

До прем'єри нового бюджетного кросовера Skoda залишилося менше тижня. Чеська компанія оголосила про це, опублікувавши…

25.09.2024