Новини

Електромобілі зіткнулися з новими складнощами: чому вони зараз нікому не потрібні

Share

Проблема падаючої залишкової вартості та дорожчих лізингових пропозицій ускладнює використання електромобілів. Лізинг став популярним способом залучення споживачів до електромобілів. Однак, згідно з даними ALG, залишкова вартість електромобілів знизилася, що робить лізинг більш витратним для автовиробників у третьому кварталі.

ALG кожні два місяці публікує посібник з автолізингу, надаючи кредиторам об’єктивно розраховані залишкові вартості – прогнозовану майбутню вартість автомобіля чи іншого активу. Різниця між ціною та залишковою вартістю, поряд із відсотковими ставками та можливими стимулами, визначає щомісячний платіж, який часто є вирішальним для споживачів.

ALG постійно моніторить ринок, особливо оптові аукціони, де часто продаються автомобілі після закінчення лізингу, і вже деякий час знижує залишкові вартості, повідомив Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітики JD Power.

Причина проста: домінуючий гравець на ринку електромобілів у США, Tesla, знизив ціни на свої популярні моделі Model Y та Model 3. Це призвело до падіння вартості уживаних Tesla і, відповідно, автомобілів конкурентів.

“Зниження цін Tesla чинило величезний тиск на вартість уживаних електромобілів,” – сказав Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітиці JD Power.

Якщо вживані електромобілі сьогодні коштують менше, ніж кілька місяців тому, логічно припустити, що їхня майбутня вартість — наприклад, через три роки — також буде нижчою, ніж передбачалося до зміни цінової політики Tesla.

Автомобілі, як правило, втрачають у вартості з часом — принаймні протягом терміну лізингу, який закінчується задовго до того, як автомобіль може стати класикою.

Також існує ймовірність зниження процентних ставок, що вказував Ілон Маск як причину зниження цін на Tesla. Однак, з урахуванням того, що економіка США зростає швидше за свої аналоги, інфляція не знизилася до цільового рівня в 2%, що відкладає зниження ставок за короткостроковими кредитами, які встановлюють базу для інших форм кредитування, таких як іпотека, кредитні картки та автокредити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025

5 важливих речей, які варто зробити з авто перед літом

З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…

19.03.2025

Mazda показала оновлений кросовер CX-5 з усіх боків

Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…

19.03.2025

Позашляховик Mitsubishi Pajero Evolution отримав сучасний дизайн

Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…

19.03.2025