Новини

Електромобілі зіткнулися з новими складнощами: чому вони зараз нікому не потрібні

Share

Проблема падаючої залишкової вартості та дорожчих лізингових пропозицій ускладнює використання електромобілів. Лізинг став популярним способом залучення споживачів до електромобілів. Однак, згідно з даними ALG, залишкова вартість електромобілів знизилася, що робить лізинг більш витратним для автовиробників у третьому кварталі.

ALG кожні два місяці публікує посібник з автолізингу, надаючи кредиторам об’єктивно розраховані залишкові вартості – прогнозовану майбутню вартість автомобіля чи іншого активу. Різниця між ціною та залишковою вартістю, поряд із відсотковими ставками та можливими стимулами, визначає щомісячний платіж, який часто є вирішальним для споживачів.

ALG постійно моніторить ринок, особливо оптові аукціони, де часто продаються автомобілі після закінчення лізингу, і вже деякий час знижує залишкові вартості, повідомив Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітики JD Power.

Причина проста: домінуючий гравець на ринку електромобілів у США, Tesla, знизив ціни на свої популярні моделі Model Y та Model 3. Це призвело до падіння вартості уживаних Tesla і, відповідно, автомобілів конкурентів.

“Зниження цін Tesla чинило величезний тиск на вартість уживаних електромобілів,” – сказав Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітиці JD Power.

Якщо вживані електромобілі сьогодні коштують менше, ніж кілька місяців тому, логічно припустити, що їхня майбутня вартість — наприклад, через три роки — також буде нижчою, ніж передбачалося до зміни цінової політики Tesla.

Автомобілі, як правило, втрачають у вартості з часом — принаймні протягом терміну лізингу, який закінчується задовго до того, як автомобіль може стати класикою.

Також існує ймовірність зниження процентних ставок, що вказував Ілон Маск як причину зниження цін на Tesla. Однак, з урахуванням того, що економіка США зростає швидше за свої аналоги, інфляція не знизилася до цільового рівня в 2%, що відкладає зниження ставок за короткостроковими кредитами, які встановлюють базу для інших форм кредитування, таких як іпотека, кредитні картки та автокредити.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025

Volkswagen обрушила ціни на кросовери ID. 4 CROZZ 2025 та ID. 6 CROZZ

Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…

23.02.2025

Водіям загрожують штрафи до 1700 грн і позбавлення прав

В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…

23.02.2025