Новини

Електромобілі зіткнулися з новими складнощами: чому вони зараз нікому не потрібні

Проблема падаючої залишкової вартості та дорожчих лізингових пропозицій ускладнює використання електромобілів. Лізинг став популярним способом залучення споживачів до електромобілів. Однак, згідно з даними ALG, залишкова вартість електромобілів знизилася, що робить лізинг більш витратним для автовиробників у третьому кварталі.

ALG кожні два місяці публікує посібник з автолізингу, надаючи кредиторам об’єктивно розраховані залишкові вартості – прогнозовану майбутню вартість автомобіля чи іншого активу. Різниця між ціною та залишковою вартістю, поряд із відсотковими ставками та можливими стимулами, визначає щомісячний платіж, який часто є вирішальним для споживачів.

ALG постійно моніторить ринок, особливо оптові аукціони, де часто продаються автомобілі після закінчення лізингу, і вже деякий час знижує залишкові вартості, повідомив Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітики JD Power.

Причина проста: домінуючий гравець на ринку електромобілів у США, Tesla, знизив ціни на свої популярні моделі Model Y та Model 3. Це призвело до падіння вартості уживаних Tesla і, відповідно, автомобілів конкурентів.

“Зниження цін Tesla чинило величезний тиск на вартість уживаних електромобілів,” – сказав Тайсон Джоміні, віце-президент за даними та аналітиці JD Power.

Якщо вживані електромобілі сьогодні коштують менше, ніж кілька місяців тому, логічно припустити, що їхня майбутня вартість — наприклад, через три роки — також буде нижчою, ніж передбачалося до зміни цінової політики Tesla.

Автомобілі, як правило, втрачають у вартості з часом — принаймні протягом терміну лізингу, який закінчується задовго до того, як автомобіль може стати класикою.

Також існує ймовірність зниження процентних ставок, що вказував Ілон Маск як причину зниження цін на Tesla. Однак, з урахуванням того, що економіка США зростає швидше за свої аналоги, інфляція не знизилася до цільового рівня в 2%, що відкладає зниження ставок за короткостроковими кредитами, які встановлюють базу для інших форм кредитування, таких як іпотека, кредитні картки та автокредити.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota готує найкомпактніший Land Cruiser у своїй історії

У Toyota готують новий компактний позашляховик, який стане найдоступнішою моделлю у легендарній лінійці Land Cruiser.…

10.10.2025

Названо найнадійніші автомобілі, здатні подолати понад 400 тисяч кілометрів

Аналітики компанії iSeeCars провели масштабне дослідження автомобільного ринку, щоб визначити моделі з найвищим терміном служби.…

10.10.2025

Volkswagen представив електроседан ID.Unyx 07 (ФОТО)

Компанія Volkswagen сертифікувала для китайського ринку новий електричний седан під назвою ID.Unyx 07. Як повідомляє…

10.10.2025

Оновлений Nissan X-Trail отримає новий дизайн і гібридну систему

Історія нинішнього покоління Nissan X-Trail бере початок у 2021 році. Повноцінне оновлення кросовер отримав восени…

10.10.2025

У Японії стартували продажі нового Nissan Leaf із запасом ходу понад 670 км

Компанія Nissan офіційно представила нове покоління електромобіля Leaf на домашньому ринку в Японії. На старті…

10.10.2025

Названо ризики придбання старої машини з маленьким пробігом

Уживаний автомобіль із невеликим пробігом зазвичай позбавлений тих проблем, що виникають у машин із великим…

10.10.2025