Автомобілі Honda вважаються одними із найнадійніших у списку японських машин, але навіть їм властиві певні технічні проблеми. Наприклад, у «Хонд» є кілька болячок, пов’язаних їх підвісками.
Експерт порталу Motorbiscuit, який пропрацював у профільному автосервісі Honda більше 10 років, і встиг за цей час оцінити надійність таких моделей як Civic, Accord, CR-V, Pilot, Odyssey і Ridgeline, назвав три найпоширеніші несправності підвісок цих автомобілів.
Стійки та втулки стабілізаторів поперечної стійкості
Симптоми : гримливий і тупий стукіт
Вартість ремонту: низька
Стабілізатори поперечної стійкості допомагають запобігати розгойдування кузова автомобіля в поворотах і кінцевими ланками кріплять штангу до нижніх важелів підвіски. Тоді як втулки стабілізатора поперечної стійкості являють собою невеликі стислі гумові стрічки, які захоплюють стабілізатор і допомагають поглинати удари.
Як стійки, так і втулки стабілізатора – це витратні деталі підвіски, а значить піддаються відносно легкій та недорогій заміні.
Нижні сайлентблоки важелів підвіски
Симптоми : скрипи, стуки
Вартість ремонту : від низької до середньої
Сайлентблоки важелів підвіски є стислими гумовими «пончиками», запресованими в нижні важелі підвіски. Вони забезпечують подушку, що амортизує, навколо сполучного болта, який проходить через втулку і з’єднує важіль з рамою.
Згодом як у «Хондах», так і машинах інших марок, спресована гума має властивість висихати та тріскатися. Чим гіршим стане стан гуми, тим менш здатними будуть сайлентблоки в утримуванні сполучних болтів на місці належним чином.
Нижні кульові опори
Симптоми : стуки
Вартість ремонту : від низької до середньої
Нижні кульові опори – це елемент підвіски, який допомагає забезпечити гнучке з’єднання між нижнім важелем та поворотним кулаком. Вони запресовані в нижні важелі підвіски і прикриті гумовими пильовиками.
При їзді поганими дорогами, а також потраплянні під пильовики абразивних речовин, кульові починають видавати характерні стуки. А ударні навантаження створюють для зношених опор ситуацію, коли в одній із великих ям їх може вирвати з кулака.
Тому власникам «Хонд» радять періодично перевіряти їх та міняти як окремо, так і спільно з важелями.